Min sidste skoledag (+ lidt billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.244 visninger
11 svar
0 synes godt om
15. maj 2011

Dinna88

Hej babyfolk! På opfordring, skal I da lige høre lidt om min sidste (Undskyld, min HVAD?!!) min sidste skoledag! 

Vi startede dagen allerede halv otte, med en masse alkohol - to øl og tre shots, så bukkede jeg under, og var godt påvirket. Tom mave og det at man knapt nok er vågen var bare super Men, vi fik kastet med karameller og delt awards ud (Oh oh, så kom min barndomsveninde lige ud af skabet foran hele skolen, fedt gjort!) 

vi skulle jo så på plænen, men var vejret til det? Nej da!! McD tjente godt på os (eller, ikke mig, eftersom jeg ikke spiser deres papmad).

Vi tog så på hatten, som vi fik til at åbne flere lokaler til os, men helt ærligt, så var det røvsygt. Min kæreste hyggede sig dog, og blev SÅ fuld, at jeg har fået en shoppetur på hans regning ud af det - vi gav hånd på at han skulle opføre sig ordenligt, da vi tog på café og spiste frokost, men det kunne han ikke!
Om eftermiddagen tog vi op til en fra min klasse og så batman ( ) og så stod den ellers på fest om aftenen, men det var ikke specielt spændende. Men jeg faldt dog i snak med en der hedder Mia, hun var kanon sød.

Lidt billleder, yesh? Der er kun tre, fordi jeg ikke har fået hørt  folk om, om jeg på uploade billeder af dem. Så et af min kæreste og jeg (ja, han har faktisk bare sit cykeltøj på) og så Mette fra min klasse - for liiige at vise jer hvordan himlen så ud - Og jeg har desværre kun 1 billede af mig selv og min über seje katte outfit, da de andre ikke har lagt deres på face endnu. Og! Så får I lige et af Andersine bagfra

Man kan desværre ikke se min kattehale på billedet :O 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2011

Melbek

lol.. det første billede - med "røven" i baggrunden

Anmeld

15. maj 2011

Dinna88

Melbek skriver:

lol.. det første billede - med "røven" i baggrunden

Haha, jeg besluttede mig for at lade være med at skrive "SE RØVEN" og så se om I spottede den!

Det var ret genialt. Og så var det endda en pige der havde den på. Det plejer at være det andet køn der gør grin med den slags - der var flere gutter der havde STRAMME og KORTE kjoler på, der var godt nedringede

Anmeld

15. maj 2011

Steph_Laurits

Ser da ud til at det har været hyggeligt trods vejret

Anmeld

15. maj 2011

Dinna88

StephanieJ skriver:

Ser da ud til at det har været hyggeligt trods vejret

It was! Og ja - jeg ser småfuld ud på billedet, det er altså ikke min skyld, sådan kan det gå 

Anmeld

15. maj 2011

Steph_Laurits

Dinna88 skriver:

It was! Og ja - jeg ser småfuld ud på billedet, det er altså ikke min skyld, sådan kan det gå 

Syntes jeg nu ikke du gør

Ikke din skyld, var det ikke dig der drak - eller fik du en tragt og så skulle der bare bundes?

Anmeld

15. maj 2011

Dinna88

StephanieJ skriver:

Syntes jeg nu ikke du gør

Ikke din skyld, var det ikke dig der drak - eller fik du en tragt og så skulle der bare bundes?

Sounds good - måske er det bare fordi jeg skal til at forholde mig til briller (er så småt ved at droppe linserne)

ehhhhhhhhhhhhhhhhhm, altså, nu skal du bare høre.....

Anmeld

15. maj 2011

Steph_Laurits

Dinna88 skriver:

Sounds good - måske er det bare fordi jeg skal til at forholde mig til briller (er så småt ved at droppe linserne)

ehhhhhhhhhhhhhhhhhm, altså, nu skal du bare høre.....

Haha! Syntes glorien ser lidt rusten ud

Anmeld

15. maj 2011

Dinna88

StephanieJ skriver:

Haha! Syntes glorien ser lidt rusten ud

Whaaaaat, det kan du da ikke mene!  .....  

Anmeld

15. maj 2011

Laulund87

Du har glemt at skrive hvem der lavede dit kostume

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.