Gyser/Komedie/seinfiktion

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

402 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. maj 2011

JuliaNielsen

Heej Tøzer,.

Kan i hjælpe mig med nogle gode film i nogle af de genre jeg har skrevet i overskriften ..?

Skal finde en manden og jeg kan se til om snart :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2011

JuliaNielsen

JuliaNielsen skriver:

Heej Tøzer,.

Kan i hjælpe mig med nogle gode film i nogle af de genre jeg har skrevet i overskriften ..?

slet ingen der vil dele ?

Anmeld

15. maj 2011

Dinna88

When A Stranger Calls er en KANON fed gyser, den er virkelig pirrende, så man virkelig sidder og føler man skal dø. 

Jeg har set uendeligt, udeeeeeeeeeeeeeendeligt mange gysere, kan slet ikke overskue at remse en masse op. Om ikke andet, så er det altså e fed film

Må det være sådan noget virkelighedens verden noget? 127 hours er en kanon film om en mand, der er klemt fast ude i ørkenen i 127 timer - indtil han finder en absurd måde at komme fri på. Baseret på virkelige hændelser

Af komedier - må det være animeret? Ice Age (alle sammen) er virkelig sjove film!  

Anmeld

15. maj 2011

bøgelund

JuliaNielsen skriver:

Heej Tøzer,.

The Hangover... 

kanon sjov film.... 

Anmeld

15. maj 2011

twinny

gyser:

The haunting in connecticut

Colletor

MR brooks, dog mere thriller.

Copycat

IT

Dead silences

Komedie:

Death at a funeral med chris rock og mange andre kendte.

Boat trip

Hangover

Due date

og mange mange flere...

Imdb.com er en god side, der kan du kigge på top lister og alle film... og hvad folk har givet dem..

Anmeld

15. maj 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

nu kommer det lidt an på hvor "gamle" de må være?

skal det være helt nye titler indenfor de sidste 5 år så kan jeg ikke være med.. men lidt "ældre" kan jeg da godt smide et par stykker

Science fiktion:

Det Femte element

Judgement Day

Aliens Vs predator (Allesammen er faktisk stadigvæk pæne at se på)

Komedie:

Uha herhjemme ser vi mest tegnefilm og på engelsk så kan også være svært at huske de danske titler

Monster Inc.

Over hækken

Boog og Elliott

Gys:

Saw serien - selv den nyeste er også god, og den første ser stadig skræmmende ud..

The hills have eyes - 1 og 2

The Hostel - 1 eren er klart den bedste men 2'eren er også ok at se

The Grudge (dansk titel: forbandelsen) har set 1, 2 og 3 eren og de er alle lige skræmmende...

The Circle - både 1 og 2 er skræmmende, igen er 1'eren bedst og 2'eren lidt mere "poppet"..

hmm.. tror lige det var det jeg kunne tænke på... ellers ser vi meget film der er mix af alle 3 ting... blandet med masser af aktion go eksplosioner...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.