Hvor hurtigt reagerede jeres krop på graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.631 visninger
9 svar
0 synes godt om
15. maj 2011

Anonym trådstarter

Hvornår reagerede i på jeres graviditet efter ægløsning ?? (altså hvor mange "dage" efter?

Jeg er begyndt at have nogen jag og sure opstød hele tiden og mine bryster gør os lidt ondt - ikke meget men der er en smule - de kan ihvertfald mærkes.. Men det er ikke andet end et par dage siden jeg havde ÆL ?

i tilfælde af at jeg er gravid, kan det så allerede mærkes lidt i underlivet ? eller er det bare indbildsk ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2011

Vivian87

Ved mig gik der nok en 7-9 dage før jeg kunne mærke noget, men man siger jo at nogle er mere sensitive omkring det end andre

Anmeld

15. maj 2011

Pige2009

Der gik vel en 3-4 mdr. før jeg mærkede noget

Anmeld

15. maj 2011

svanen73

Jeg har begge gange reageret med kvalme efter jeg fik testet positiv. Som om min hjerne lige slog gravid kontakten til

Man kan godt spekulere så meget i graviditet at ens krop oz reagere med symptomer.

Men mange får brystspændinger og kvalme som de første symptomer...ja og så lige at man er gået over tid, hvis man ellers har styr på det

Anmeld

15. maj 2011

Frøken J.

Altså jeg mærkede mens-smerter (det var så ligamentsmerter) omkring hvor jeg skulle have haft mens, men kvalme osv. begyndte først nogle uger senere, måske uge 6-7 stykker. 

Hvis du kun lige har haft ægløsning, tror jeg ikke ægget overhovedet har nået at sætte sig fast endnu, men jeg krydser fingre for du har held i sprøjten

Anmeld

15. maj 2011

Anonym trådstarter

svanen73 skriver:

Jeg har begge gange reageret med kvalme efter jeg fik testet positiv. Som om min hjerne lige slog gravid kontakten til

Man kan godt spekulere så meget i graviditet at ens krop oz reagere med symptomer.

Men mange får brystspændinger og kvalme som de første symptomer...ja og så lige at man er gået over tid, hvis man ellers har styr på det

jeg har nemlig overhovede ikke styr på hvornår jeg skal have min mens for den kører squ efter sit eget hoved - dvs den kan starte d. 15 den ene gang, så derefter d. 10, så op til d. 16 og ned til d. 09. så er meget forvirrede over min cyklus ...

Anmeld

15. maj 2011

Anonym trådstarter

Secrets skriver:

Altså jeg mærkede mens-smerter (det var så ligamentsmerter) omkring hvor jeg skulle have haft mens, men kvalme osv. begyndte først nogle uger senere, måske uge 6-7 stykker. 

Hvis du kun lige har haft ægløsning, tror jeg ikke ægget overhovedet har nået at sætte sig fast endnu, men jeg krydser fingre for du har held i sprøjten

jeg har os meget svært ved at tro på det nemlig men altså, jeg ved det jo ikke, men HÅBER virkelig den er der <3 er så misundelig på alle jer andre

Anmeld

15. maj 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

jeg har os meget svært ved at tro på det nemlig men altså, jeg ved det jo ikke, men HÅBER virkelig den er der <3 er så misundelig på alle jer andre

DEt kan jeg godt forstå, vil jeg nærmest sige, for det er så vidunderligt at bære på en dejlig lille unge. Jeg krydser ALT hvad jeg kan for at du får de to streger! 

Anmeld

15. maj 2011

Aagaard

Jeg følte noget var anderledes ca. en uge før jeg fik mig taget sammen og testet i uge 4, men jeg var ikke sikker på hvad det var. Jeg begynte rigtig at mærke noget i uge 7-8 hvor jeg havde det skidt i døgndrift, samt ret ømme bryster.

Anmeld

15. maj 2011

Muffinmus

et bud er du rent faktisk reagerepå at du har ÆL i stedet for en graviditet, medmindre du har taget en ÆL test der var helt postiv for mere end 3-4 dage siden....

Og tja, ellers kan jeg kun sige jeg fik kvalme allrede 3-4dage efter ÆL, men der gik alligevel en uges tid med kvalme inden jeg testede, for troede jeg var syg, ikke gravid:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.