IUI-H og scanning ag æg lang + sprgs.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

690 visninger
9 svar
0 synes godt om
15. maj 2011

Chalala85

Hej Piger,

Vi er til udredning hos Copenhagen Fertility Center, i sidste cyklus skulle jeg have haft scannet mine æg for størrelse osv. med henblik på inseminering. Jeg aflyste dog da min mormor var indlagt og ikke havde langt tid tilbage, kunne ikke lige overskue det.

Nu har jeg så desværre endnu engang fået min mens, eller det er jo godt og skidt. Så nu skal jeg altså have scannet de æg, mit spørgsmål er, hvad kigger de efter, for vi svar samme dag om vi kan gå i krig med IUI !?

Hvis i selv har prøvet det hvor hurtigt blev i gravide?! Hvis jeres æg ikke var som de skulle være, hvad så?!

Undskyld de mange spørgsmål men min hjerne knokler derud af med allesammen så tænkte der måske var lidt held med nogen kyndige svar fra alle i s´øde piger

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2011

Chalala85

No one

Anmeld

15. maj 2011

Putomanen

Jeg kan desværre ikke give dig svar på dine spørgsmål, men jeg ville ikke bare forlade dit indlæg.

Jeg håber at der er nogle andre, som kan øse lidt ud af deres visdom!

Anmeld

15. maj 2011

SaraLM

Ved intet om behandlingen men ville ikke gå uden at ønske jer rigtigt meget held og lykke i behandlingen og at det kommer til at gå hurtigt for jer med at du bliver gravid!!

Kram

Anmeld

15. maj 2011

Chalala85

SaraLM skriver:

Ved intet om behandlingen men ville ikke gå uden at ønske jer rigtigt meget held og lykke i behandlingen og at det kommer til at gå hurtigt for jer med at du bliver gravid!!

Kram

tusind tak, det var rigtig sødt af dig

Anmeld

16. maj 2011

sus73

Chalala85 skriver:

Hej Piger,

Vi er til udredning hos Copenhagen Fertility Center, i sidste cyklus skulle jeg have haft scannet mine æg for størrelse osv. med henblik på inseminering. Jeg aflyste dog da min mormor var indlagt og ikke havde langt tid tilbage, kunne ikke lige overskue det.

Nu har jeg så desværre endnu engang fået min mens, eller det er jo godt og skidt. Så nu skal jeg altså have scannet de æg, mit spørgsmål er, hvad kigger de efter, for vi svar samme dag om vi kan gå i krig med IUI !?

Hvis i selv har prøvet det hvor hurtigt blev i gravide?! Hvis jeres æg ikke var som de skulle være, hvad så?!

Undskyld de mange spørgsmål men min hjerne knokler derud af med allesammen så tænkte der måske var lidt held med nogen kyndige svar fra alle i s´øde piger

På forhånd tak

Hejsa, de skal scanne for at vide hvor mange æg der er og for at vide hvor store de er, så de kan time det korrekt mht inseminationen. Du skal sikkert scannes et par gange inden selve inseminationen.

Mit råd til dig er dog at supplere med clearblue ægløsningstest, så I er sikre på at du ikke bliver insemineret enten for tidligt eller for sent.

Anmeld

16. maj 2011

foto på lærred

Chalala85 skriver:

Hej Piger,

På forhånd tak

De kigger efter hvor store dine æg er (om de er klar til at inseminering) og om dine hinde ser tyk og fin ud. Selve kvaliteten på ægene kan de ikke rigtig snakke noget om på nuværende tidspunkt. Det er mere hvis det er ved IVF og de slet ikke bliver befrugtet eller lign. Indtil nu ved IUI så tjekker de bare hvor mange der er på vej, størrelsen og følger dig så de kan give dig æl-sprøjten på det rigtige tidspunkt.

Rigtig meget held og lykke

Anmeld

16. maj 2011

Chalala85

foto på lærred skriver:

De kigger efter hvor store dine æg er (om de er klar til at inseminering) og om dine hinde ser tyk og fin ud. Selve kvaliteten på ægene kan de ikke rigtig snakke noget om på nuværende tidspunkt. Det er mere hvis det er ved IVF og de slet ikke bliver befrugtet eller lign. Indtil nu ved IUI så tjekker de bare hvor mange der er på vej, størrelsen og følger dig så de kan give dig æl-sprøjten på det rigtige tidspunkt.

Rigtig meget held og lykke

Mange tusind tak

Anmeld

16. maj 2011

Loa

Kender desværre slet intet til det, men ville give dig et KÆMPE  og håbe der snart sker noget .......

Anmeld

16. maj 2011

Chalala85

Loa skriver:

Kender desværre slet intet til det, men ville give dig et KÆMPE  og håbe der snart sker noget .......

Tak smukke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.