nogle herinde der kender til helsingborg???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.269 visninger
3 svar
0 synes godt om
15. maj 2011

Novbaby

jeg skal til sverige i weekenden.. men vi skal kun til helsingborg en enkelt dag, er der nogle herinde der ved om der er nogle former for forlystelser eller noget lign i nærheden af helsingborg?? vi skal ikke have bil med, så det skal helst være lige i nærheden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2011

Philippa

Novbaby skriver:

jeg skal til sverige i weekenden.. men vi skal kun til helsingborg en enkelt dag, er der nogle herinde der ved om der er nogle former for forlystelser eller noget lign i nærheden af helsingborg?? vi skal ikke have bil med, så det skal helst være lige i nærheden

Tager i færgen fra helsingør - helsingborg ?

Hvis ja, så er der altid informationer om hvad der sker på færgen..
Ellers er der en information ved havnen i helsingborg, der er de super flinke til at fortælle hvad der sker og hvor : )

Anmeld

15. maj 2011

Novbaby

Philippa skriver:

Tager i færgen fra helsingør - helsingborg ?

Hvis ja, så er der altid informationer om hvad der sker på færgen..
Ellers er der en information ved havnen i helsingborg, der er de super flinke til at fortælle hvad der sker og hvor : )

Ja det gør vi

Okay tusind tak, vi skal nemlig finde på noget og lave, men jeg har aldrig være i sverige før, så har ingen ide om hvor der sker hvad

Anmeld

15. maj 2011

Ka+Ma=Be

Novbaby skriver:

Når vi er i Helsingborg, plejer vi at tage i tropikariet Det er et rimelig lille, men rigtigt hyggeligt sted med dyr som går frit omkring. De har aber, flagermuse, lemuer og meget andet Det er super underholdende når dyrene sådan går frit omkring og flyver om ørene på en.

Hvis man tager færgen, kan man få en returbillet inkl to busbilletter og indgang til Tropikariet for kun 135 kr pr mand. (Det er en kort bustur)

Du kan se mere her: http://www.tropikariet.com/go/sv/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.