Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Avent brystpumpe sælges, brugt få gange, dog uden flaske... 80 kr. + porto...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
birthee skriver: Avent brystpumpe sælges, brugt få gange, dog uden flaske... 80 kr. + porto...
hvordan fungere den? Er den nem at bruge? Vil nemlig gerne have én, til når den dag kommer, at jeg skal pumpe mælk ud....
Jeg synes den har været nem at bruge... Den er god at pumpe med, og nem at gøre ren... Det smarte er at du kan koble den sammen med Avent flaskerne, og så sætte låg på dem bagefter, og opbevare mælken i køleskabet...
Ups, har glemt at slette annoncen - må lige finde ud af hvordan man gør... den er desværre solgt...
birthee skriver: Ups, har glemt at slette annoncen - må lige finde ud af hvordan man gør... den er desværre solgt...
Du går ind i annoncen for at skrive svar - så kan du låse annoncen i toppen
K&S skriver: Du går ind i annoncen for at skrive svar - så kan du låse annoncen i toppen
Kan da ikke lige se nogle steder jeg kan låse den...???
birthee skriver: Kan da ikke lige se nogle steder jeg kan låse den...???
Hvis du går ind i din tråd, trykker på "skriv svar" - er der så ikke en lille afkrydsnings boks, du kan sætte et hak i lige over det felt, hvor du skriver I?
K&S skriver: Hvis du går ind i din tråd, trykker på "skriv svar" - er der så ikke en lille afkrydsnings boks, du kan sætte et hak i lige over det felt, hvor du skriver I?
Næh, det er der ikke... må lige bede Henrik om hjælp så...
birthee skriver: Næh, det er der ikke... må lige bede Henrik om hjælp så...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128