hjælp mig pige jeg er i tvilv (bryder snart sammen)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

465 visninger
7 svar
0 synes godt om
15. maj 2011

Anonym trådstarter

jeg ved ikke lige hvad jeg skal gøre sagen er den jeg har en veninde der har født for noget tid siden det har været rigtig hårdt for hende da den lille har været rigtig syg... hun har givet udtryk for hun har brug for mig og prøver virkelig at være der for hende.. men syntes pt det er svære...

alt hvad jeg skriver nu er personer der er tæt på mig

1 person har lige været indlagt med flere blodpropper i lunger osv.

2 person har en knude i halsen som de ikke ved om er undaret i nu skal opr ind for 14 dage.

3 person er indlagt og vi venter bare på at personen siger forvel og sover stille ind

4 person er meget syg og det tager utrolig hådt på os alle

jeg syntes virkelig det er sværet at rumme mere har to børn jeg også skal være der for og manden her hjemme...

men nu er sagen så at hun er sur ked og skuffet over jeg ikke er der mere for hende selv om jeg har fortalt de her ting...

ar ja hjælp har så dårlig somvittighed men min familie har også brug for mig bryder snart sammen ved ikke hvad jeg skal gøre mere

er jeg en dårlig veninde er det forkert jeg ikke er der mere for hende

øvøv grader ind i

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2011

Mathilde

Åh det lyder bestemt også som om du har mere end rigeligt at tænke på selv!

Lige nu synes jeg først og fremmest, at du skal tage vare på dig selv og ikke tage mere ansvar end du kan rumme. Mht din veninde, så bliver hun nu nok god igen og egentlig synes jeg ikke at det er DIG der skal være der for hende, men at I skal være der for hinanden. Du har jo også brug for støtte og trøstende ord...

Stort knus

Anmeld

15. maj 2011

eElak

Mathilde skriver:

Åh det lyder bestemt også som om du har mere end rigeligt at tænke på selv!

Lige nu synes jeg først og fremmest, at du skal tage vare på dig selv og ikke tage mere ansvar end du kan rumme. Mht din veninde, så bliver hun nu nok god igen og egentlig synes jeg ikke at det er DIG der skal være der for hende, men at I skal være der for hinanden. Du har jo også brug for støtte og trøstende ord...

Stort knus

Anmeld

15. maj 2011

jeansmummie

Først et stort knus her fra, det gør mig virkelig inderligt ondt St du har det sådan men syntes bestemt ik du er en dårlig veninde, hun burde virkelig kunne forstå dig og se over sin egen næse , og hvis du har været der så meget for hende burde hun være taknemmelig for det du allerede har gjort. Hun burde lige vende 100 grader og give dig lidt igen, ved ik meget om jers venskab men det lyder som du har skrevet som ene vejs kommunikation, og det er bestemt ik fair over for dig! Endnu engang stort knus til dig koncentrer du dig om dine dejlige børn og mand og familie? Hvis hun ik forstår det er HUN ik en go veninde over for dig

Anmeld

15. maj 2011

Sitrani

Hmm.. din veninde kan umiddelbart ikke se, at du ahr rigeligt at se til selv! Nok fordi hun selv er et svært sted lige nu...

Men ja, ta' ikke ansvar for mere end du kan rumme - det gør ikke tingene bedre, og slet ikke for dig..

Du må prøve at forklare hende det igen, og sige, at du gerne vil være der for hende, så meget du nu kan, men at du bare selv har det så hårdt lige nu, aå det nok ikke bliver lige så meget, som hun måske ønsker... Hun må jo også have andre veninder eller familie der kan hjælpe hende... Hun kan ikke kræve at du skal være der for hende, når hun ikke er der for dig, og i minie øjne har du langt mere at bekymre dig om, end hun har.....

Anmeld

15. maj 2011

Turtles

Anonym skriver:

jeg ved ikke lige hvad jeg skal gøre sagen er den jeg har en veninde der har født for noget tid siden det har været rigtig hårdt for hende da den lille har været rigtig syg... hun har givet udtryk for hun har brug for mig og prøver virkelig at være der for hende.. men syntes pt det er svære...

alt hvad jeg skriver nu er personer der er tæt på mig

1 person har lige været indlagt med flere blodpropper i lunger osv.

2 person har en knude i halsen som de ikke ved om er undaret i nu skal opr ind for 14 dage.

3 person er indlagt og vi venter bare på at personen siger forvel og sover stille ind

4 person er meget syg og det tager utrolig hådt på os alle

jeg syntes virkelig det er sværet at rumme mere har to børn jeg også skal være der for og manden her hjemme...

men nu er sagen så at hun er sur ked og skuffet over jeg ikke er der mere for hende selv om jeg har fortalt de her ting...

ar ja hjælp har så dårlig somvittighed men min familie har også brug for mig bryder snart sammen ved ikke hvad jeg skal gøre mere

er jeg en dårlig veninde er det forkert jeg ikke er der mere for hende

øvøv grader ind i

Du er ikke noget værd for nogle hvis du ikke passer på dig selv..

Tag en velfortjent pause, og få overskudet tilbage. Det burde din veninde også forstå hvis du siger det til hende som det er..

Til dig.

Anmeld

15. maj 2011

Janni.

Tag dig vare på dig selv og din familie først og fremmest. Din veninde skal nok blive god igen 

Sender lige et stort varm  Det trænger du vist til 

Anmeld

15. maj 2011

Anonym trådstarter

mange tak for svar  alle sammen det er rat at vide det ikke er mig der er noget galt med.

jeg tror jeg prøver at lade hende lidt være og håber hun bliver god igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.