pluk ver??? hmm hvor er de!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.168 visninger
11 svar
0 synes godt om
15. maj 2011

lounika

når man læser om sin gravide mave her inde og ander steder står der at i uge 34+1 som jeg er i i dag skal man kunne mærke en del pluk ver? enten ved min krop ikke hvad den skal mærke efter ellere er de der ikke???

skal man have dem nu og hvad hvis de´ikke er der

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2011

Frøken J.

lounika skriver:

når man læser om sin gravide mave her inde og ander steder står der at i uge 34+1 som jeg er i i dag skal man kunne mærke en del pluk ver? enten ved min krop ikke hvad den skal mærke efter ellere er de der ikke???

Jeg har læst mange herinde skrive, at de aldrig fik dem. Så vidt jeg ved får man dem altid, det er bare ikke alle der mærker dem, så synes ikke du skal bekymre dig. Nu ved jeg godt jeg kun er halvvejs og de kan ændre sig undervejs, men det er altså heller ikke altid jeg opdager jeg har en plukve. Tit er det bare hvis jeg tilfældigvis ser ned på maven og kan se den buler op på en sjov måde. For jeg kan som regel ikke mærke dem  

Anmeld

15. maj 2011

Bondepigen

lounika skriver:

Under min første graviditet lagde jeg næsten ikke mærke til dem, først helt til sidst. Denne gang mærker jeg dem hver gang, og jeg har mange, og har haft dem meget længe. Er i uge 32...

Tror der er meget forskel...

Anmeld

15. maj 2011

Saram

lounika skriver:

Tror du kan tage det helt roligt.. Jeg har ikke på noget tidspunkt mærket plukveerne og har faktisk været i tvivl om de har været der.. Er først i uge 36 jeg begyndte at mærke dem da de begyndte at gøre ret ondt.. Så bare rolig, der er mange der slet ikke opdager at de har dem. Men hvis du er i tvivl om det og det går dig på så synes jeg da du skal snakke med din jordmoder om det.

// Sara Alrø 38+3.

Anmeld

15. maj 2011

Chr-Hei

Jeg begyndte også først at kunne mærke mine noget efter uge 34.. Tror skam ikke du skal være bekymret(:

Anmeld

15. maj 2011

Tropez

lounika skriver:

Spurgte min jordmorder ad i fredags, da vi var til det andet besøg, og hun sagde at man har dem hele graviditeten igennem, men at man ikke nødvendigvis mærker dem eller skal mærke dem, og dem som mærker dem, ofte er tynde piger, dem som har lidt mere fylde på sidebenene ligsom mig, vil sjællendt mærke dem.

Og vi skal ikke være bekymret, for når tid er, er vi ikke længere i tvivl 

Anmeld

15. maj 2011

Majbriteriksen

lounika skriver:

Min mor mener heller ikke hun havde nogen, hun så underlig ud i hovedet da jeg fik nogen. Jeg havde konstant fra uge 30 ca med den ældste og fra uge 19 med den yngste. Til sidst var jeg så træt af dem. Det endte med at "gøre ondt" og var også derfor at jeg var ved at føde konstat. Har hørt at alle har dem, men ikke alle mærker dem.

Anmeld

15. maj 2011

Sitrani

jeg har mærket plukveer et stykke tid nu, og er 33+1 i dag..

Men til at starte med lagde jeg ikke mærke til dem, med mindre jeg lå fladt på ryggen, så kunne jeg mærke maven stramme og få en underlig form, men nu mærker jeg en del mere til dem, da jeg er længere henne, og livmoderen er blevet meget stærkere.. Nu kan de også finde på at føles lige som menstruationssmerter..

Men har hørt at nogle kvinder ikke mærker plukveer gennem hele graviditeten, og at der intet er galt med det

Anmeld

15. maj 2011

Fenja09

Iflg. min jordemoder er det langt fra alle der oplever plukkeveer - kommer an på hvor sensitiv man er og hvor kraftige veerne er.

Synes ikke du skal gå og bekymrer dig

/Fenja

Anmeld

15. maj 2011

Rebecca55

Tror ikke du vil være i tvivl hvis du havde plukveer. Men har du dem ikke, tror jeg bare du skal glæde dig over det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.