Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi har nu kig på denne vogn "Brio Joyful" Men er der nogle herinde der kan sige noget godt/skidt om den? Jeg kan ikke helt finde nogle anbefalinger på google...
Den er pt på tilbud til 2500,- (nypris 4999,-) og det er jo en super pris!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er den på tilbud henne? lyder som et godt tilbud, har selv en brugt brio, men ville gerne have en ny i stedet, da den er noget slidt..
linselouise skriver: Vi har nu kig på denne vogn "Brio Joyful" Men er der nogle herinde der kan sige noget godt/skidt om den? Jeg kan ikke helt finde nogle anbefalinger på google... Den er pt på tilbud til 2500,- (nypris 4999,-) og det er jo en super pris!
Det er en fin klapvogn, har den selv bare i grøn, min er til salg hvis det kunne have interesse?
Benjamin09 skriver: Det er en fin klapvogn, har den selv bare i grøn, min er til salg hvis det kunne have interesse?
hvad er din pris og fejler vognen noget?
-og hvor henne i landet står den?
Tullen85 skriver: Hvor er den på tilbud henne? lyder som et godt tilbud, har selv en brugt brio, men ville gerne have en ny i stedet, da den er noget slidt..
Ja det lyder som et super godt tilbud nemlig
Den kan købes her:
http://baby-vest.dk/klapvogne-49/brio-136/brio-joyful-sort-2429.html
linselouise skriver: hvad er din pris og fejler vognen noget? -og hvor henne i landet står den?
Den fejler ikke noget, ikke brugt ret meget dvs. ingen pletter eller skrammer, da jeg også købte en med drejehjul, prisen vil nok ligge omkring 1800 og den står i nordjylland
Benjamin09 skriver: Den fejler ikke noget, ikke brugt ret meget dvs. ingen pletter eller skrammer, da jeg også købte en med drejehjul, prisen vil nok ligge omkring 1800 og den står i nordjylland
linselouise skriver: Ok vi bor i København så der må jeg hoppe fra, lyder ellers fin
Ok vi bor i København så der må jeg hoppe fra, lyder ellers fin
tror sagtens at den ville kunne sendes med gls (med i prisen self.), men bare skriv hvis du vil se nogle billeder
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128