Tapet-priser. Hvad er dyrt/billigt?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.726 visninger
14 svar
0 synes godt om
15. maj 2011

sne190810

Jeg tænker der må være nogle herinde, der kan hjælpe en grønskolling som mig i den store tapetverden ..  Jeg aner hverken noget om priser (dyrt/billigt) eller  hvor mange ruller man skal bruge. Skal lige siges at jeg på ingen måde er et matematisk vidunder ....

Det er sådan at jeg gerne vil have noget tapet op på en væg som måler ca. 2,50 m høj og 3,30 m bred. 
Selve tapetet som jeg har i tankerne er dette
Men inden jeg begiver mig ud i at købe det ind osv. er der så nogle der kan fortælle mig om det er dyrt? Og evt hvor meget jeg skal bruge?!

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2011

anynom

Du skal bruge 7 ruller - de er 52 cm i bredden og du skal bruge 330 cm i bredden =)

Om det er dyrt eller ej... Synes generelt tapet er dyrt, må indrømme, at jeg ikke ved, om det er dyrt i forhold til så mange andre steder.

Anmeld

15. maj 2011

sne190810

JulieWH skriver:

Du skal bruge 7 ruller - de er 52 cm i bredden og du skal bruge 330 cm i bredden =)

Om det er dyrt eller ej... Synes generelt tapet er dyrt, må indrømme, at jeg ikke ved, om det er dyrt i forhold til så mange andre steder.

Så 7x 395 kr?  

Anmeld

15. maj 2011

anynom

Ja, så vidt jeg lige kan regne ud =) Højden passer jo, så det er bare bredden du skal købe til. Tapet løber hurtigt op, desværre. Har også selv forelsket mig i meget, men det bliver vist ikke muligt med vores økonomi.

Du kan evt. prøve at tage i Bauhaus - de har også meget tapet, det kan være, at det er billigere?

Anmeld

15. maj 2011

morethanperfect

sne190810 skriver:

Jeg tænker der må være nogle herinde, der kan hjælpe en grønskolling som mig i den store tapetverden ..  Jeg aner hverken noget om priser (dyrt/billigt) eller  hvor mange ruller man skal bruge. Skal lige siges at jeg på ingen måde er et matematisk vidunder ....

Det er sådan at jeg gerne vil have noget tapet op på en væg som måler ca. 2,50 m høj og 3,30 m bred. 
Selve tapetet som jeg har i tankerne er dette
Men inden jeg begiver mig ud i at købe det ind osv. er der så nogle der kan fortælle mig om det er dyrt? Og evt hvor meget jeg skal bruge?!

På forhånd tak

Det ret billigt .. Vi gav 500 kr. for en rulle i flügger farver

Anmeld

15. maj 2011

sne190810

morethanperfect skriver:

Det ret billigt .. Vi gav 500 kr. for en rulle i flügger farver

Hvor langt rækker en rulle ca.?

Jeg tænker da den jo er 10 meter lang, så kan jeg egentlig dække næsten 2 meter bredt, da højden på min væg kun er 2,50 m? Og 4x 2,50 er jo 10 meter?!

Hehe .. Giver det mening? Eller snakker jeg i tåger?

Anmeld

15. maj 2011

sne190810

JulieWH skriver:

Ja, så vidt jeg lige kan regne ud =) Højden passer jo, så det er bare bredden du skal købe til. Tapet løber hurtigt op, desværre. Har også selv forelsket mig i meget, men det bliver vist ikke muligt med vores økonomi.

Du kan evt. prøve at tage i Bauhaus - de har også meget tapet, det kan være, at det er billigere?

Ja, det kan jeg da liiiige love for det gør .. Vidste godt det var lidt pricey, men havde dog ikke tænkt i det her baner.

Men som jeg lige har svaret til en anden, så tænker jeg da den jo er 10 meter lang, så kan jeg egentlig dække næsten 2 meter bredt, da højden på min væg kun er 2,50 m? Og 4x 2,50 er jo 10 meter?! 

Eller er jeg helt ved siden af?

Anmeld

15. maj 2011

anynom

Hov, undskyld. Min udregning er da helt forkert =D

Hovedet står lidt stille sådan en søndag =D

Anmeld

15. maj 2011

Grynt

hvis du køber 2 ruller er der lidt i overskud

Hvis du ganger HXB= 8,25 m2 I en rulle er der ca 5 m2 derfor skal du bruge 2 ruller

Grynt

Anmeld

15. maj 2011

sne190810

Grynt/Tina skriver:

hvis du køber 2 ruller er der lidt i overskud

Hvis du ganger HXB= 8,25 m2 I en rulle er der ca 5 m2 derfor skal du bruge 2 ruller

Grynt

Tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.