slimproppen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

858 visninger
11 svar
0 synes godt om
15. maj 2011

Anonym trådstarter

Min slimprop er gået. Er 34+0 hvordan skal jeg forholde mig?

Det er jo lidt tidligt endnu at gå i fødsels, skal man holde sig i ro eller bare leve som normalt? Synes jeg får lidt smerter over skambenet, hvis jeg er for aktiv, går for hurtigt op af trappen eller lign.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

Min slimprop er gået. Er 34+0 hvordan skal jeg forholde mig?

Det er jo lidt tidligt endnu at gå i fødsels, skal man holde sig i ro eller bare leve som normalt? Synes jeg får lidt smerter over skambenet, hvis jeg er for aktiv, går for hurtigt op af trappen eller lign.

Min gik vidst i uge 35 .. Jeg gjorde som jeg altid havde gjort .. Heh

Anmeld

15. maj 2011

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Min gik vidst i uge 35 .. Jeg gjorde som jeg altid havde gjort .. Heh

Hvornår fødte du?

Anmeld

15. maj 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

Hvornår fødte du?

40+6 Og jeg gik enda i for tidlig fødsel uge 28 ..

Anmeld

15. maj 2011

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

40+6 Og jeg gik enda i for tidlig fødsel uge 28 ..

Okay, så er der vel ingen fare  Føler bare at det er helt vildt at det er sket hehe

Anmeld

15. maj 2011

Zeus

Den kan gå op til 6 uger før, så det gør vist ikke så meget.. Men du må vist ikke gå i svømmehallen mere?

Anmeld

15. maj 2011

NinaNymannMadsen

af hvad jeg har hørt så kan slimproppen godt gå nogen uger før der overhovedet sker noget.

ved ikk selv hvornår min gik da jeg aldrig mærked eller så at den var røget. men fødte i 38+6

men tror ikk der sker noget allerede nu bare fordi den er gået. det er mere når vandet er gået du skal være ops på det eller selvf hvis du får veer jo.

Anmeld

15. maj 2011

Anonym trådstarter

Zeus skriver:

Den kan gå op til 6 uger før, så det gør vist ikke så meget.. Men du må vist ikke gå i svømmehallen mere?

Nej det læste jeg mig til og kun sex med kondom. Hmm er lidt oppe og kører over det  Men han skal lige blive derinde til 37+0 ihvertfald.

Anmeld

15. maj 2011

Anonym trådstarter

Astasmor skriver:

af hvad jeg har hørt så kan slimproppen godt gå nogen uger før der overhovedet sker noget.

ved ikk selv hvornår min gik da jeg aldrig mærked eller så at den var røget. men fødte i 38+6

men tror ikk der sker noget allerede nu bare fordi den er gået. det er mere når vandet er gået du skal være ops på det eller selvf hvis du får veer jo.

Ja, det er jo det jeg tænker ikke må ske endnu. Så kniber sammen alt hvad jeg kan hehe

Anmeld

15. maj 2011

Thereseh

Jeg fik at vide af en jdm at det var en skrøne at man ikke måtte svømme/ha sex uden kondom ... Det står heller ikke i Politikens Graviditetsbog?Der er jo mange der slet ikke opdager at slimprop er gået fordi den kan minde om udflåd eller være flydende i det, og de kan jo derfor ikke lade være med at gå i svømmehal osv :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.