Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Hvordan kan det være? s: har ikke andet at tage på
Hvordan kan det være? s: har ikke andet at tage på
Det er det samme som til et bryllup. Der må man heller ikke komme i hvidt for ikke at tage fokus fra bruden. Men hvis du har en farvet bluse på, så er du jo heller ikke helt i hvidt.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Albertesmor skriver: Selvfølgelig kan du da det, bare du ikek er 17 år og komemr i fin hvid kjole som konfirmanden selv
Selvfølgelig kan du da det, bare du ikek er 17 år og komemr i fin hvid kjole som konfirmanden selv
.. Godt! var lige ved at få en tøjkrise.
Anonym skriver: Må man have noget hvidt på til en andens konfirmation? har nogle hvide bukser, blå bluse med hvide striber jeg gerne vil have på.. Men må man det?
Må man have noget hvidt på til en andens konfirmation? har nogle hvide bukser, blå bluse med hvide striber jeg gerne vil have på.. Men må man det?
ifølge traditionerne må du slet ikke have hvidt på til komfiamationer eller bryllupper.
tror man må tage det tøj på, som man har lyst til... men ja, det ville ikke være det fedeste at komme helt klædt i hvidt, men det er vidst en uskreven regel.... så længe du har andre farver på, så går det nok
Jeg har aldrig hørt om at der var restriktioner til en konfirmation...
det er en konfimation og ik et bryllup.. tag du det på du vil så længe man ik tager fejl hvem der er hvem.. hvis du forstår. har du måske ikke en anden bluse du kan tage på til de hvide bukser ??
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128