Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
LenaJohansen skriver: Ja det siger jeg os... Tror linse kessler får mindreværkskomplekser af at se hende der
Ja det siger jeg os...
Tror linse kessler får mindreværkskomplekser af at se hende der
Haha
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Katte87 skriver: Haha
Hvor er det galt... kvinden er jo ikke rask!!
undskyld ordvalget... men AD! de er jo descideret grimme... forstår ikke hvorfor nogle kvinder tror og mener at de er lækre når de har bryster der er større end kæmpe vandmeloner
Hver sine lyster...
Noahmor skriver: Av av og av. Holder de så aldrig op med at vokse???? Hun ender da med at gå på næsen hver dag pga. overbalance.
Av av og av. Holder de så aldrig op med at vokse???? Hun ender da med at gå på næsen hver dag pga. overbalance.
Jeg tror slet ikke hun behøver tage af med hænterne, brysterne tager sikkert af for faldet
Jeg synes de er enorme og jeg kunne aldrig i min vildeste fantasi tænke mig sådan nogle. Men når det er sagt, så er det vel op til folk selv, hvor store de vil have dem, ligesom med alt andet.
Pullemulle skriver: Jeg tror slet ikke hun behøver tage af med hænterne, brysterne tager sikkert af for faldet
Hænderne*
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128