Er spændt :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

416 visninger
8 svar
0 synes godt om
15. maj 2011

Pige1984

Hej.

Jeg er godt nok spændt på om det er lykkes den her gang. Hvis jeg er så ville jeg være i 3+1 idag  

Jeg oplevede igår formiddags at jeg fik et stort jag/niv i underlivet det varede 20 sek og efter da har jeg haft mens agtige smerter og sommetider føles det som om det trækker om i lændet og jeg er meget oppustet især om aften 

Jeg er i behandling med Pergotime og Pregnyl og har fået at vide at man ikke må teste før forventet mens, men det er godt nok svært at vente især når man er hjemmegående 

Så jeg gør alt for at holde testmonsteret væk 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2011

Miia90

hvornår skal du teste`?

Anmeld

15. maj 2011

Pige1984

Miia90 skriver:

hvornår skal du teste`?

Efter min gynækolog imorgen men det mener jeg er for tidligt da jeg så kun vil være 3+2 og jeg vil mene jeg skal vente til jeg er 3+5 eller 3+6  For efter min cyklus skulle jeg have mens lørdag den 21 maj som jeg så håber bliver væk.

Anmeld

15. maj 2011

Putomanen

Pige1984 skriver:

Efter min gynækolog imorgen men det mener jeg er for tidligt da jeg så kun vil være 3+2 og jeg vil mene jeg skal vente til jeg er 3+5 eller 3+6  For efter min cyklus skulle jeg have mens lørdag den 21 maj som jeg så håber bliver væk.

Jeg håber,a t du får en positiv test  Ventetiden er virkelig hård!

Valgte du at teste i dag?

Anmeld

15. maj 2011

Pige1984

Putomanen skriver:

Jeg håber,a t du får en positiv test  Ventetiden er virkelig hård!

Valgte du at teste i dag?

Ja kom til det men den er negativ, men når jeg så står og kigger på den synes jeg der er mega ultra udtydlig streg nr 2 men tror det indblidning, tester imorgen som min gynækolog sagde med en ClearBlue test som kan måle 4 dage inden forventet mens

Anmeld

15. maj 2011

Miss BananaHammock

alt hvad jeg kan! 

Anmeld

15. maj 2011

baby012

Håber det bedste for jer ..  krydser alt hvad krydses kan !  

husk update !  

Anmeld

15. maj 2011

Putomanen

Pige1984 skriver:

Ja kom til det men den er negativ, men når jeg så står og kigger på den synes jeg der er mega ultra udtydlig streg nr 2 men tror det indblidning, tester imorgen som min gynækolog sagde med en ClearBlue test som kan måle 4 dage inden forventet mens

Man kan virkelig komme i tvivl om man bilder sig selv en masse ind, fordi man ønsker det, eller om der virkelig er nået.

Jeg vil alt hvad jeg overhovedet kan i morgen for, at du får en positiv test!

Anmeld

15. maj 2011

Pige1984

Tusinde tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.