Øjenbetændelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

472 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. maj 2011

Hansen97

Ja jeg tror jeg har fået øjenbetændelse... Mie har lige haft det.... Hun fik dråber... Må jeg så ikke komme på arbejde før jeg har været i behandling et døgn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2011

Nessie

112233 skriver:

Ja jeg tror jeg har fået øjenbetændelse... Mie har lige haft det.... Hun fik dråber... Må jeg så ikke komme på arbejde før jeg har været i behandling et døgn?

Jo det går nok. Med mindre du arbejder med børn, og ikke går og gnider dig i øjnene, og derefter i dine kollegers, så burde det ikke smitte dem

Anmeld

15. maj 2011

Hansen97

Nessie skriver:

Jo det går nok. Med mindre du arbejder med børn, og ikke går og gnider dig i øjnene, og derefter i dine kollegers, så burde det ikke smitte dem

Øv da...

Anmeld

15. maj 2011

Nessie

112233 skriver:

Hov, glemte lige at sige, at hvis det gør ondt, skal du selvfølgelig ikke tage på arbejde. Det kan jo godt være temmelig generende.

Men du skal jo også have nogle øjendråber

Anmeld

15. maj 2011

AndreasMor84

Du må tage på arbejde lige så snart du har dryppet dine øjne første gang. Man skal ikke vente 24 timer, men blot være i behandling..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.