BIB og ridning- del jeres erfaringer eller jeres tanker :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

719 visninger
3 svar
0 synes godt om
15. maj 2011

onewish

hej piger

ja så har jeg brug for jeres hjælp. Jeg er heste pige og som fortalt skal vi højst sandsynligt igang med ICSI, og til forsamtale hos Maigaard på onsdag...håber dog på en positiv test tirsdag efter første og sidste IUI forsøg.

Nåhh, nu til pointen med dette emne. Hvad tænker i om at ride i et IVF/ICSI forløb? Jeg ville gerne kunne leve så normalt som muligt, men ved jo overhovedet ikke hvad jeg går indtil og hvad jeg kan forvente af vores ICSI forløb. Jeg kender også mig selv godt nok til at ville kunne give ridning årsagen til hvis det evt ikke lykkes. Meeen, kan heller ikke undvære hestene!  Synes det er lidt svært og beder derfor om den med erfaringer med heste og BIB melde sig, og alle jer andre der har lyst om at dele jeres tanker på dette område.

kh,

en forvirret og håbefuld (på en pos. test tirsdag)

ONEWISH

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2011

Tanas

Prøv evt at spørge inde på heste-nettet.dk inde på deres ve og ble forum. Ved at der er flere der har været i behandling derinde fra

Anmeld

15. maj 2011

AnneP

onewish skriver:

hej piger

ja så har jeg brug for jeres hjælp. Jeg er heste pige og som fortalt skal vi højst sandsynligt igang med ICSI, og til forsamtale hos Maigaard på onsdag...håber dog på en positiv test tirsdag efter første og sidste IUI forsøg.

Nåhh, nu til pointen med dette emne. Hvad tænker i om at ride i et IVF/ICSI forløb? Jeg ville gerne kunne leve så normalt som muligt, men ved jo overhovedet ikke hvad jeg går indtil og hvad jeg kan forvente af vores ICSI forløb. Jeg kender også mig selv godt nok til at ville kunne give ridning årsagen til hvis det evt ikke lykkes. Meeen, kan heller ikke undvære hestene!  Synes det er lidt svært og beder derfor om den med erfaringer med heste og BIB melde sig, og alle jer andre der har lyst om at dele jeres tanker på dette område.

kh,

en forvirret og håbefuld (på en pos. test tirsdag)

ONEWISH

Jeg fik afvide at der var begrænsninger efter ægoplægning, og frem til test er der dømt ingen stress og max belastning på 10 kg, ingen løb osv.

men under opstimuleringen skulle der ikke være nogen begrænsninger!

men tjek lige med lægen!

Anmeld

15. maj 2011

onewish

tak for svar piger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.