Arhg!!! Så gå dog væk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2011

Becks

StephanieJ skriver:

Øvsen
Har du prøvet at drikke en masse vand i én køre?

Ja, har snart prøvet alt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2011

Steph_Laurits

Tutte skriver:

Ja, har snart prøvet alt

Årh hvor træls (sagt på godt jysk)

Så kender jeg ikke andre gode idéer, de andre ting har du jo også prøvet

Anmeld

15. maj 2011

morethanperfect

Drik vand på hovedet Det hjælper her 

Anmeld

15. maj 2011

twinboys

Tutte skriver:

Fordi den gik væk - Men den er kommet tilbage igen, jeg bliver sindssyg

hikker du stadig

Anmeld

15. maj 2011

Becks

morethanperfect skriver:

Drik vand på hovedet Det hjælper her 

Nothing helps

Anmeld

15. maj 2011

Becks

twinboys skriver:

hikker du stadig

Jep  Og er ved at blive sindssyg!! Det gør så ondt nu..

Ringede til vagtlægen i morges og han siger det er pga for meget luft jeg indånder.. Hvis det ikke er stoppet imorgen, skulle jeg ringe til egen læge. Har hikket i et døgn nu

Anmeld

15. maj 2011

Camilla_a

Tutte skriver:

Ringede til vagtlægen i morges og han siger det er pga for meget luft jeg indånder.. Hvis det ikke er stoppet imorgen, skulle jeg ringe til egen læge. Har hikket i et døgn nu

Pyh, hvor træls! Jeg har heldigvis aldrig selv prøvet at hikke så længe, men min kæreste har prøvet det... Han hikkede så bare i 3 uger. Sidst han hikkede i længere tid var det 2 uger, hvor han fik noget psykose medicin, for det skulle kunne hjælpe. hikken stoppede så af sig selv inden han fik taget medicinen og det var han glad for, for det noget rigtig stærkt fis og han måtte ikke arbejde mens han skulle ta det. Håber snart det går væk

Anmeld

15. maj 2011

Becks

Camilla_a skriver:

Pyh, hvor træls! Jeg har heldigvis aldrig selv prøvet at hikke så længe, men min kæreste har prøvet det... Han hikkede så bare i 3 uger. Sidst han hikkede i længere tid var det 2 uger, hvor han fik noget psykose medicin, for det skulle kunne hjælpe. hikken stoppede så af sig selv inden han fik taget medicinen og det var han glad for, for det noget rigtig stærkt fis og han måtte ikke arbejde mens han skulle ta det. Håber snart det går væk

Wow 3 uger!?! Uh så skal jeg slet ikke brokke mig

Anmeld

15. maj 2011

twinboys

Tutte skriver:

stopper du ikke med at hikke nu så skylder du mig 1000kr

Anmeld

15. maj 2011

Sitrani

Jeg kender er trick du kan prøve... det hjælper næsten altid mig, når jeg hikker...

Here it goes...

Læg hovedet helt tilbage, og synk et par gange.. Det kan være lidt svært at synke, med hovedet langt tilbage, men prøv at se om du ikke kan alligevel...

Det hjælper mig engang i mellem, hvis jeg er træt af at hikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.