Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej i skønne kvindefolk Jeg var lige til vækstscanning i torsdags hvor jeg var 34+0 henne... Der har slet intet været med prinsessens vægt eller noget som helst, men var blevet tilbudt 2 scanninger efter MD - og jeg var super glad. Var så den sidste i torsdags Jeg var inde til scanningen og jordemoderen roste prinsessen til skyerne og kaldte hende et luksusbarn fordi hun havde det så godt, hun blev sat til at veje næsten 2400 gram. Der var absolut intet at sætte fingre på, og den lille prinsesse tumlede rundt derinde og lå med sin hånd i munden Jeg blev virkelig helt rørt indeni, over at se min dejlige pige og få afvide alt var som det skulle være - jordemoderen der scannede mig var virkelig et herligt menneske, bedste scanning jeg har været til Jeg blev total lykkelig og troede ikke det ku blive bedre, indtil hun siger: Skulle vi ikke lige give dig en scanning mere ca 14 dage før du skal føde, bare for hyggens skyld oh jooooo!! Og så bad hun sekretæren om at give mig en tid hvor jordemoderen var på arbejde så det blev hende igen! Undskyld det lange indlæg blev bare så glad!! Glæder mig til prinsessen kommer ud
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nadia Foged skriver: Hej i skønne kvindefolk Jeg var lige til vækstscanning i torsdags hvor jeg var 34+0 henne... Der har slet intet været med prinsessens vægt eller noget som helst, men var blevet tilbudt 2 scanninger efter MD - og jeg var super glad. Var så den sidste i torsdags Jeg var inde til scanningen og jordemoderen roste prinsessen til skyerne og kaldte hende et luksusbarn fordi hun havde det så godt, hun blev sat til at veje næsten 2400 gram. Der var absolut intet at sætte fingre på, og den lille prinsesse tumlede rundt derinde og lå med sin hånd i munden Jeg blev virkelig helt rørt indeni, over at se min dejlige pige og få afvide alt var som det skulle være - jordemoderen der scannede mig var virkelig et herligt menneske, bedste scanning jeg har været til Jeg blev total lykkelig og troede ikke det ku blive bedre, indtil hun siger: Skulle vi ikke lige give dig en scanning mere ca 14 dage før du skal føde, bare for hyggens skyld oh jooooo!! Og så bad hun sekretæren om at give mig en tid hvor jordemoderen var på arbejde så det blev hende igen! Undskyld det lange indlæg blev bare så glad!! Glæder mig til prinsessen kommer ud
Hvor dejligt!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128