Hjælp til voldsom halsbrand!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.712 visninger
13 svar
0 synes godt om
14. maj 2011

MaybeBaby

I morgen skal jeg ned på apoteket efter noget til mine efterhånden ret hyppige og voldsomme aftens haslbrande, for nu er det altså for meget. Men har I råd til hvad, der kan virke nu og her i aften, inden jeg kan komme på apoteket? Og har I evt. erfaring med, hvad der er virkelig godt af alt det fra apoteket?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2011

GUSO

MaybeBaby skriver:

I morgen skal jeg ned på apoteket efter noget til mine efterhånden ret hyppige og voldsomme aftens haslbrande, for nu er det altså for meget. Men har I råd til hvad, der kan virke nu og her i aften, inden jeg kan komme på apoteket? Og har I evt. erfaring med, hvad der er virkelig godt af alt det fra apoteket?

hej.. jjeg spiste alminox og det hjalp mig.. håber du kommer den til livs det er virjelig ikke sjovt.. camilla

Anmeld

14. maj 2011

MaybeBaby

GUSO skriver:

hej.. jjeg spiste alminox og det hjalp mig.. håber du kommer den til livs det er virjelig ikke sjovt.. camilla

Ja det er godt nok træls, men er heldig at vores apotek også har åben i weekenden

Anmeld

14. maj 2011

FrkLarsen

ET STORT GLAS MÆLK! 

Anmeld

14. maj 2011

Bondepigen

MaybeBaby skriver:

Tror osse jeg bliver nødt til at få fat i noget. Min halsbrand er osse går amok de sidste dage.

Under min første graviditet hjalp gaviscon rigtig godt til natten. Det danner et skum i mavesækken, så syren ikke kan løbe op i halsen, så det vil jeg i hvert fald have igen.

De er lidt mærkelige at tygge på, da det bliver til skum mens du tygger, men de smager ikke grimt, og de hjalp i hvert fald enormt på mig sidst!

Anmeld

14. maj 2011

H+S Skjolgborg.

GUSO skriver:

eller link og mælk og mandler det hjalp mig.

Anmeld

14. maj 2011

Nadia Foged

Hej

Uha er da træls med det fis .. har det selv alt alt alt for meget.. men mariekiks eller en skefuld havegryn hjælper (skal lige siges det er noget svært at klemme havregrynen ned så tørt som det er, men det VIRKER)

Krydser fingre for at du og jeg selv kan få dulmet det - for gør godt nok ondt

Anmeld

14. maj 2011

MaybeBaby

Nadia Foged skriver:

Hej

Uha er da træls med det fis .. har det selv alt alt alt for meget.. men mariekiks eller en skefuld havegryn hjælper (skal lige siges det er noget svært at klemme havregrynen ned så tørt som det er, men det VIRKER)

Krydser fingre for at du og jeg selv kan få dulmet det - for gør godt nok ondt

Haha, sikke et fanastisk billede jeg fik for mit indre af mig selv indtage en skefuld havregryn for derefter at tabe 10 kg i ansigtet af væskemangel  Men nu er jeg på mælk (meget mælk) og på mangel af mariekiks så et stort indtag af Digestive kiks! Og det virker i hvert fald

Anmeld

14. maj 2011

Nadia Foged

MaybeBaby skriver:

Haha, sikke et fanastisk billede jeg fik for mit indre af mig selv indtage en skefuld havregryn for derefter at tabe 10 kg i ansigtet af væskemangel  Men nu er jeg på mælk (meget mælk) og på mangel af mariekiks så et stort indtag af Digestive kiks! Og det virker i hvert fald

Ha ha og ansigtet krakelere, meeeeen halsbranden er væk

Men ja mæælk og kiks, men er skrækkeligt man er nødt til at spise som et svin for at kunne sove uden halsbrand

Anmeld

14. maj 2011

camilla28

Link tyggetabeletter

kærnemælk og digidistive kiks og marie kiks

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.