Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lavet med lysebunde med kagecreme og friske jordbær, smurt op med smørcreme med tilsat noget jordbæraroma, pyntet med lilla og lyserød fondant.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ihh hvor er den fin... Må lige høre, kanten i bunden er det fondant (og er den lavet i form) eller smørcreme med tyller? ser suuper godt ud, og kan sgu ikke helt selv lave den pæn, og står med en bryllups kage næste mdr...
Den er virkelig flot Hun bliver da virkelig glad for den
Tullen85 skriver: Ihh hvor er den fin... Må lige høre, kanten i bunden er det fondant (og er den lavet i form) eller smørcreme med tyller? ser suuper godt ud, og kan sgu ikke helt selv lave den pæn, og står med en bryllups kage næste mdr...
Takker det hele er i fondant, har lavet den nedeste kage i form.
Anne G skriver: Den er virkelig flot Hun bliver da virkelig glad for den
Takker ja det håber jeg da, det gjorde hendes farmor ihvertfald, hun faldt næsten bagover at glæde.
tina76 skriver: Takker ja det håber jeg da, det gjorde hendes farmor ihvertfald, hun faldt næsten bagover at glæde.
hehe.. Så er jeg også overbevist over at hun også bliver glad for den.. Det var jeg i hvert fald blevet
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128