er der nogen der kan hjælpe mig?? (blog)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

289 visninger
9 svar
0 synes godt om
14. maj 2011

Magsen

Jamen jeg har lavet min egen blog nu, som nogle af jer nok ved.. MEN der var en der sagde at hun ikke kunne kommentare da hun ikke havde en side selv (eller de der) så tænkte jeg, jeg har været inde og pille lidt nu, men jeg ved jo stadig ikke om det virker, er der en af jer der gider prøve?? bare skriv et eller andet, et eller andet sted ??  Og hvis det stadig ikke virker, er der så en af jer bloggere der kan fortælle mig hvad jeg kan gøre? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2011

Dot D

Maggieh skriver:

Jamen jeg har lavet min egen blog nu, som nogle af jer nok ved.. MEN der var en der sagde at hun ikke kunne kommentare da hun ikke havde en side selv (eller de der) så tænkte jeg, jeg har været inde og pille lidt nu, men jeg ved jo stadig ikke om det virker, er der en af jer der gider prøve?? bare skriv et eller andet, et eller andet sted ??  Og hvis det stadig ikke virker, er der så en af jer bloggere der kan fortælle mig hvad jeg kan gøre? 

Nu har jeg lige skrevet til dig, og det gik fint, men det kan være fordi hun ikke har en konto, eller fordi hun har glemt at logge sig på sin konto....

Skal lige lure din blog, når jeg har lidt mere tid

Anmeld

14. maj 2011

Magsen

Dot D skriver:

Nu har jeg lige skrevet til dig, og det gik fint, men det kan være fordi hun ikke har en konto, eller fordi hun har glemt at logge sig på sin konto....

Skal lige lure din blog, når jeg har lidt mere tid

hvor du sød, taak ! MEN jeg mente også hvis man IKKE havde en konto?? hehe altså om man skal have en konto for at kunne skrive, tænker 123 hjemmeside der kan alle og enhver jo skrive :b 

Anmeld

14. maj 2011

Janni.

Man skal have en konto står der. Jeg har lige fundet kode til min google konto så jeg kan kommentere på din blog nu. 

Anmeld

14. maj 2011

Dot D

Maggieh skriver:

hvor du sød, taak ! MEN jeg mente også hvis man IKKE havde en konto?? hehe altså om man skal have en konto for at kunne skrive, tænker 123 hjemmeside der kan alle og enhver jo skrive :b 

Så står jeg af, hi hi, der er jeg dig svar skyldig. Men jeg tror ikke, at man kan kommentere, hvis ikke man har en konto, for jeg skrev en kommentar først, men havde liiiige glemt at logge på først, så hopper den bare tilbage...

Håber I finder ud af det.

Skal lige sige, at jeg har en Google-konto og det er jo ikke noget, der koster noget, så hun kan da bare lave sådan én

Anmeld

14. maj 2011

MorEllen

Du har jeg lige lagt inn en anonym kommentar på din blog Så da kan vel alle kommentere vil jeg tro Fin blog!

Anmeld

14. maj 2011

Dot D

PS. blev din første faste læser, hi hi, og har kigget den. Den skal nok blive rigtig fin, når du får en heeeeeeel masse indlæg i den

Anmeld

14. maj 2011

Magsen

Janni. skriver:

Man skal have en konto står der. Jeg har lige fundet kode til min google konto så jeg kan kommentere på din blog nu. 

hvor godt, hehe 

selvom der ikke lige er sååå meget at kommentare endnu  hehe men det kommer  

Anmeld

14. maj 2011

Magsen

Ellen-mor skriver:

Du har jeg lige lagt inn en anonym kommentar på din blog Så da kan vel alle kommentere vil jeg tro Fin blog!

super, tak for det 

jo tak, selvom den ikke indholder så meget endnu hehe

Anmeld

14. maj 2011

Magsen

Dot D skriver:

PS. blev din første faste læser, hi hi, og har kigget den. Den skal nok blive rigtig fin, når du får en heeeeeeel masse indlæg i den

hvor godt  hehe

jaa, helt sikkert, den er sku ikke så intresant endnu heh. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.