årrrh savner ham :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

486 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. maj 2011

dollygirl

heeey piger ..

min 6mdr søn bliver passet hos mine forældre i dag til kl 23.00 ..

da mig og manden skal ude at spise og i bio ... men der er knap nok gået 3 timer og jeg har nok ringet 5 gange .. savner ham .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2011

Grynt

Véd du hvad, det kan jeg dælme godt forstå. Han har din baby - en del af dig - dit et og alt - hele din verden  Ikke at have din baby ved dig er som at mangle en krops del. Selv om du sikkert har glædet dig til at bruge lidt tid sammen med manden alene uden at blive forstyret, så er tankerne igen og igen ved din baby.

Prøv at fokusere på JERES aften og i den grad din mand...han trænger sikkert også til din opmærksomhed og kærlighed og nyd det!

Rigtig god aften

Grynt

Anmeld

14. maj 2011

Fru Nielsen

Nyyyyd at du og din mand i aften kan være sammen og hygge jer, uden barn.... I kan være kærester og være der for hinanden! Det er mega vigtig og super sundt i et forhold at man husker hinanden, ellers går det i stykker, ganske enkelt....

Husk din søn er i gode hænder... Og havde jeg været den som passet din søn ville jeg have bedt dig hente ham igen hvis du alligevel skal ringe hele tiden!  

Kram og god aften til jer.....

Anmeld

14. maj 2011

jydeinden

jeg ville godt nok blive skuffet hvis jeg var din kæreste.. det er fint nok man ringer EN gang imens man er i byen alene uden barn, men 5 indenfor 3 timer?? hmm

Anmeld

14. maj 2011

merethe

Profilbillede for merethe
Grynt/Tina skriver:

Véd du hvad, det kan jeg dælme godt forstå. Han har din baby - en del af dig - dit et og alt - hele din verden  Ikke at have din baby ved dig er som at mangle en krops del. Selv om du sikkert har glædet dig til at bruge lidt tid sammen med manden alene uden at blive forstyret, så er tankerne igen og igen ved din baby.

Prøv at fokusere på JERES aften og i den grad din mand...han trænger sikkert også til din opmærksomhed og kærlighed og nyd det!

Rigtig god aften

Grynt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.