Er jeg ALT for nervøs?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

465 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. maj 2011

Zibi_84

Jeg har mærket en MASSE liv i en uges tid, nogle gange så meget at jeg har været helt øm indenvendig! Så lige i dag virker det som om at lillemanden sover meget. Har  dog mærket liv i dag, både hikke, få spark og en smule rullende bevægelse. Der er bare meget længere imellem dem, end der var hele sidste uge. Kan det mon være fordi han sover mere i dag? Undskyld mit bekymringsspørgsmål. Mvh. Zibi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2011

Mor til Mike

Zibi_84 skriver:

Jeg har mærket en MASSE liv i en uges tid, nogle gange så meget at jeg har været helt øm indenvendig! Så lige i dag virker det som om at lillemanden sover meget. Har  dog mærket liv i dag, både hikke, få spark og en smule rullende bevægelse. Der er bare meget længere imellem dem, end der var hele sidste uge. Kan det mon være fordi han sover mere i dag? Undskyld mit bekymringsspørgsmål. Mvh. Zibi

Tror bare han tager en chiller i dag, du har intet at bekymre dig for

Anmeld

14. maj 2011

Annette A

Ja, tror også bare han tager den lidt med ro.  Selvfølgelig skal du lytte til dine fornemmelser, men jeg oplever også dage der minder om han holder tecnofester derinde og så følger nogle langt mere rolige dage. Sålænge der er jævnlig aktivitet som du også beskriver, så tror jeg nu ikke man skal bekymre sig. Men forstår dig godt, for gør det selv, så snart det ikke lige er som det plejer.. Man ser helst de hopper rundt det meste af tiden.. 

Anmeld

14. maj 2011

Nessie

Daniel gjorde det samme. Holdt fest en dags tid og var så stille et par dage efter.

Så længe du jævnligt mærker liv, så burde der ikke være noget i vejen

Anmeld

14. maj 2011

Mor til prinsessen :-)

Zibi_84 skriver:

Kan også være der ikke er det samme plads i maven mere, så han ikke kan bevæge sig så meget.... (altså i slutningen af graviditeten end i midten)

Hvis du har mærket ham, ville jeg ikke være bekymret....

Anmeld

15. maj 2011

Zibi_84

TUSIND task for jeres svar! Lyder som om jeg ikke er alene med de tanker. Han gik amok med spark og vendinger senere på aftnen. Super skønt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.