Et par dåbskage mere;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2011

Ayasmor

Polkaprik skriver:

Tusind tak

PSC er palminsmørcreme

Okay tak skal du have.. er det noget du køber færdig, eller laver selv. i så fald ville opkriften være at finde under opskrifter??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2011

Polkaprik

Ayasmor skriver:

Okay tak skal du have.. er det noget du køber færdig, eller laver selv. i så fald ville opkriften være at finde under opskrifter??

Velbekomme Det er hjemmelavet. Jeg ved ikke lige om den ligger herinde men jeg vil næsten tro at den gør for den er meget brugt balndt kagebagere

Anmeld

14. maj 2011

Ayasmor

Polkaprik skriver:

Velbekomme Det er hjemmelavet. Jeg ved ikke lige om den ligger herinde men jeg vil næsten tro at den gør for den er meget brugt balndt kagebagere

Super.. det skal da lige prøves af. Jeg bruger som regel RI til at smøre med, men skal da lige have prøvet lidt forskelligt

Anmeld

14. maj 2011

Anne G

Polkaprik skriver:

Ja de virkede i hvert fald ret tilfredse med dem så det var dejligt

Det kan jeg godt forstå at de var.. Jeg var godt nok også blevet glad hvis det var mig der havde fået sådan nogle flotte kager

Anmeld

14. maj 2011

Polkaprik

Ayasmor skriver:

Super.. det skal da lige prøves af. Jeg bruger som regel RI til at smøre med, men skal da lige have prøvet lidt forskelligt

Du smører da vel ikke kagen op med RI??? Altså putter RI inden under fondanten??

PSC er super lækkert at arbejde med og så smager det bare meget bedre end almindelig smørcreme. Man kan tilsætte alverdens aromaer, olier, revet citrusskaller, malede nødder osv osv

Anmeld

15. maj 2011

Ayasmor

Polkaprik skriver:

Du smører da vel ikke kagen op med RI??? Altså putter RI inden under fondanten??

PSC er super lækkert at arbejde med og så smager det bare meget bedre end almindelig smørcreme. Man kan tilsætte alverdens aromaer, olier, revet citrusskaller, malede nødder osv osv

jo det har jeg faktisk haft gjort.. bryder mig ikke om den smørcreme, så derfor jeg jo lige skal prøve PSC for det andet er ikke helt så godt, og meget sødt

Anmeld

15. maj 2011

twinboys

Hold da op du bliver ved og ved... og igen kan jeg sige waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauw altså

Anmeld

15. maj 2011

Vial

Hvordan laver man billede? Kræver det ikke specielt værktøj?

Anmeld

15. maj 2011

Polkaprik

KaMa skriver:

Hvordan laver man billede? Kræver det ikke specielt værktøj?

Det bestiller man på nettet

Anmeld

15. maj 2011

Polkaprik

twinboys skriver:

Hold da op du bliver ved og ved... og igen kan jeg sige waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauw altså

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.