til læge i uge 35???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

673 visninger
9 svar
0 synes godt om
14. maj 2011

lounika

hej de damer....  når man læser her inde om uge 35 står der man skal til læge for 3 og sidete gang??

jeg har ikke fået noget af vide om man skal til læge i denne uge her jeg var i uge 32 gang nr 2...   men skal man i uge 35 er så mit spørsmål? det har min JM nemmelig ikke sagt noget om...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2011

Nynne88

Jeg har også kun hørt om lægebesøg i uge 25 og 32 - men aldrig i uge 35? Det kan være at det var sådan engang. ?

Anmeld

14. maj 2011

Filippa & Liva

Jeg har fået af vide at jeg skal til lægen i uge 24 og i uge 35.

Anmeld

14. maj 2011

AndreasMor84

hej de damer....  når man læser her inde om uge 35 står der man skal til læge for 3 og sidete gang??

jeg har ikke fået noget af vide om man skal til læge i denne uge her jeg var i uge 32 gang nr 2...   men skal man i uge 35 er så mit spørsmål? det har min JM nemmelig ikke sagt noget om...

Det er individuelt hvornår man skal til sine lægebesøg.. jeg skal fx. kun til læge i uge 25 og 32.. og jeg skal dermed ikke til læge i uge 35.. Det er også de uger der står i den bog man får udleveret fra lægen om graviditet og fødsel

Anmeld

14. maj 2011

Happiness

Jeg var til mit andet besøg i uge 24, og så tredje og sidste i uge 32. Dvs. det blir uge 33, da jeg glemte at bestille tid  Men kender flere der skal i uge 35 i stedet for uge 32

Det er din læge der skulle informere dig om tiderne og ikke din jordmoder Hun behøver kun at have styr på hvornår du skal til tjek hos hende.

Anmeld

14. maj 2011

lounika

har nemmelig heller ike hørt det men nu er jeg i uge 34 så står der jo for oven her læs om uge 35 og der stod læge nemmelig .. så tænkte jeg om det var noget jeg harde glemt eller hvad for det kunne nemt ske for mig he he

Anmeld

14. maj 2011

Zibi_84

Jeg skal til læge tirsdag, altså i uge 35. Andre kommer allerede til sidste lægebesøg i uge 32. Det er lidt forskelligt

Anmeld

14. maj 2011

lounika

Happiness skriver:

Jeg var til mit andet besøg i uge 24, og så tredje og sidste i uge 32. Dvs. det blir uge 33, da jeg glemte at bestille tid  Men kender flere der skal i uge 35 i stedet for uge 32

Det er din læge der skulle informere dig om tiderne og ikke din jordmoder Hun behøver kun at have styr på hvornår du skal til tjek hos hende.

min læge har ikke sagt noget .. det var føsrt gang jeg var til JM at jeg fik af vide hvad uger jeg selv skulle bestille tid til lægen nemmelig.. så derfor har det været min JM der sage det..

skulle bare lige vide om jeg hade glemt uge 35 ...

Anmeld

14. maj 2011

marloutti

lounika skriver:

Altså det første lægebesøg er jo når man får gu og lægen bekræfter graviditeten ved at kan se livmodermunden har ændret farve og opretter vandrejournal og da skrev min læge uden på journalen at jeg skulle komme til 2. lægeundersøgelse i uge 24 og til 3. lægeundersøgelse i uge 34... Men det er meget forskelligt i hvilke uger man lige skal undersøges. Kommer nok meget an på hvor man har læge...

Anmeld

14. maj 2011

-Milla-

Jeg har fulgt en kalender/ugeplan vi fik printet ud ved MD-scanningen. Her stod hvilke besøg man skulle til i hvilke uger.
Så tilfældigt i starten af ugen at jeg skulle til lægebesøg i uge 35, så jeg måtte jo hellere ringe og aftale en tid, og var det så i fredags.
Da jeg fik set på min vandrejournal(kuverten) havde min læge selv skrevet 24-34 øverst i det ene hjørne, som jo så har betydet at det var der jeg egentlig skulle til tjek.
Så prøv at ringe til din læge mandag og hør ad.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.