Fredag den trettende!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2011

Dinna88

Maggieh skriver:

Ih, hvorfor er der ingen der svarer i min blog, ville gerne have set om det virker hehehe..

Men nej jeg tror heller ikke på sådan noget, men dage igår var alligevel mega pudsig!! 

ej hvor surt, jeg ville nok bare have gjort det alligevel

Hæhæ, sorry!!  så langt tænkte jeg sgu ikke lige!

Ja, det var den da, men det var bare sådan den skulle være. Har intet med uheld/held at gøre 

Urgh, det var bare lårfede stråler og jeg havde ikke mulighed for at skifte tøj eller noget - og jeg skulle til fest og i byen om aftenen! Så vi tog hjem til en fra min klasse og så Batman, haha.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2011

Magsen

Dinna88 skriver:

Hæhæ, sorry!!  så langt tænkte jeg sgu ikke lige!

Ja, det var den da, men det var bare sådan den skulle være. Har intet med uheld/held at gøre 

Urgh, det var bare lårfede stråler og jeg havde ikke mulighed for at skifte tøj eller noget - og jeg skulle til fest og i byen om aftenen! Så vi tog hjem til en fra min klasse og så Batman, haha.

hahaha, arhmen, så har i jo lavet traditionen om  hvor fedt er det lige, baaaatman 

Anmeld

14. maj 2011

Dinna88

Maggieh skriver:

hahaha, arhmen, så har i jo lavet traditionen om  hvor fedt er det lige, baaaatman 

Haha, vi er totalt traditionstartere Ej, det var sgu godt nok - vi var to der tog op til ham, og så kom min kæreste senere sammen med Louise Kim fra vores klasse - begge to SPRIT stive!!! Imens sad vi bare og prøvede at se og høre filmen, for de to hoveder  

... Hvorfor er det, at det bare ALDRIG er fedt at være ærdu, omgivet af fulde mennesker? 

Anmeld

14. maj 2011

Magsen

Dinna88 skriver:

Haha, vi er totalt traditionstartere Ej, det var sgu godt nok - vi var to der tog op til ham, og så kom min kæreste senere sammen med Louise Kim fra vores klasse - begge to SPRIT stive!!! Imens sad vi bare og prøvede at se og høre filmen, for de to hoveder  

... Hvorfor er det, at det bare ALDRIG er fedt at være ærdu, omgivet af fulde mennesker? 

FORDI at fulde menesker er totaaaaalt åndsvage når man ikke selv er det haha jeg hader at være sammen med fulde folk hvis jeg ikke selv er det :p !! 

Anmeld

14. maj 2011

Dinna88

Maggieh skriver:

FORDI at fulde menesker er totaaaaalt åndsvage når man ikke selv er det haha jeg hader at være sammen med fulde folk hvis jeg ikke selv er det :p !! 

Det må du nok sige - det er forfærdeligt!! Men - jeg fik en shoppetur ud af det! Min kæreste var SÅ fuld, at han skabte sig latterligt, da vi skulle finde frokost. Så vi gav hånd på, at kunne han ikke opføre sig ordentligt, så fik jeg en shoppetur på hans regning - og det kunne han ikke! Hn hældte peber i lyset, brændte kniven med lyset, råbte af mennesker osv. Urgh, jeg er glad for at det er SÅ sjældent han drikker!! 

Anmeld

14. maj 2011

Janni.

Jeg ville gerne havde svaret via din blog men der står:  kommentar som - vælg profil. Jeg tror ikke jeg har nogen af de profiler. 

Men tilbage til emnet, vi oplevede intet usædvanligt igår så nej, tror ikke på det med fredag d. 13 

Anmeld

14. maj 2011

Steph_Laurits

Maggieh skriver:

hahaha, måske det var ''freeeedag den 13.'' der FIK dig til at spise så meget 

Gælder det så også når det også skete den 12.?

Anmeld

14. maj 2011

Magsen

Dinna88 skriver:

Det må du nok sige - det er forfærdeligt!! Men - jeg fik en shoppetur ud af det! Min kæreste var SÅ fuld, at han skabte sig latterligt, da vi skulle finde frokost. Så vi gav hånd på, at kunne han ikke opføre sig ordentligt, så fik jeg en shoppetur på hans regning - og det kunne han ikke! Hn hældte peber i lyset, brændte kniven med lyset, råbte af mennesker osv. Urgh, jeg er glad for at det er SÅ sjældent han drikker!! 

hoooold da op iiih hvor tror jeg gerne det har været pinligt !! 

men det er da godt, hvad er bedre end en gratis shoppetur

Anmeld

14. maj 2011

Dinna88

Maggieh skriver:

hoooold da op iiih hvor tror jeg gerne det har været pinligt !! 

men det er da godt, hvad er bedre end en gratis shoppetur

Meeeget pinligt! Men ja, det er kanon lækkert!

Anmeld

14. maj 2011

hvinanden

Maggieh skriver:

jo, vi er helt okey tak 

haha hvor grinern, jeg er SLET ikke, men det er min kæreste derimod  

Godt at høre

Vewd ikke om jeg er overbevit, men tager mine forbehold

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.