Fup eller fakta? om graviditet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.205 visninger
12 svar
0 synes godt om
14. maj 2011

Mor til Mike

Min veninde fandt et link til hvordan man kan se om ens barn bliver en dreng eller pige. Men er nu ikke helt overbevist? :s

http://www.morsbaby.net/pigedreng.htm

Er det rigtigt, at man kan finde ud af kønnet ved de spørgsmål? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2011

Frøken J.

Misselbek skriver:

Min veninde fandt et link til hvordan man kan se om ens barn bliver en dreng eller pige. Men er nu ikke helt overbevist? :s

Helt klart fup, for hvis det var sandt ventede jeg en tvekønnet. Hehe For der er mange fra begge der passer på mig, og der er kun én baby i maven

Anmeld

14. maj 2011

Ayasmor

Jeg vil sige fup.. Den med hjerterytmen skulle være god nok, MEN når hjerterytmen bliver målt, kan det jo godt være en aktiv pige, og derfor høj hjerterytme, og omvendt en sovende dreng, som viser sig som en pige. Derudover så burde jeg efter de udsagn have født en dreng. Havde absolut ingen kvalme, og passer også under næsten samtlige af de øvrige udsagn... Men ud kom en pige altså

Anmeld

14. maj 2011

Frøken J.

De her passer på mig.. Så håber ikke det er tvillinger 

Dreng:

Du bærer kun maven foran.
Dine brystvorter er langsom blevet mørkere.
Du foretrækker salt eller surt mad.
Du foretrækker protein,-- kød og ost.
Håret på dine ben gror hurtigere efter du er blevet gravid.
Du har oftere hovedpine end normalt

Pige:

Du havde kvalme tidligt i graviditeten
Din babys hjerterytme er mindst 140 slag per. minut
Din mave sidder lavt.
Du elsker appelsinjuice.
Du ser ikke så godt ud som gravid, som  normalt.
Du har flere humørsvingninger end normalt.
Du har flere bumser, pletter eller pigmentforandringer end normalt.
Din bryster er vokset en del under graviditeten.

Anmeld

14. maj 2011

Mor til Mike

Secrets skriver:

Helt klart fup, for hvis det var sandt ventede jeg en tvekønnet. Hehe For der er mange fra begge der passer på mig, og der er kun én baby i maven

Ja okay, synes bare ingen af delene passer til mig :/ men kunne nu være sjovt hvis det virkelig passede at man kunne tjekke det med hjerteslag osv. 

Anmeld

14. maj 2011

Mor til Mike

Ayasmor skriver:

Jeg vil sige fup.. Den med hjerterytmen skulle være god nok, MEN når hjerterytmen bliver målt, kan det jo godt være en aktiv pige, og derfor høj hjerterytme, og omvendt en sovende dreng, som viser sig som en pige. Derudover så burde jeg efter de udsagn have født en dreng. Havde absolut ingen kvalme, og passer også under næsten samtlige af de øvrige udsagn... Men ud kom en pige altså

Så kan man nok ikke regne med den nej.. 

Anmeld

14. maj 2011

Filippa & Liva

Altså, nogle af de ting som står der passer ved mig... men langt fra dem alle, tror nu ikke man skal tro for meget på den liste.

Anmeld

14. maj 2011

modesty

Alt det der er myter. Der er kun én måde at vide kønnet, og det er ved en scanning. Som jo alligevel ikke er 100% sikker.

Anmeld

14. maj 2011

Ayasmor

Misselbek skriver:

Så kan man nok ikke regne med den nej.. 

Jeg ville ihvetrfald ikke hverken male børneværelse eller shoppe tøj i en bestemt farve, baseret på de udsagn.. Self kan den passe på nogen, men igen, der er jo 50% chance

Anmeld

14. maj 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Misselbek skriver:

Spørgsmålene passer ikke på mig, men den kinesiske kalender gør

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.