Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
signe. skriver: arghhh! det er et eller andet som man ikke synes er spiseligt, men som er lavet af nogle råvarer og derfor godt kan spises.. damn it! Noget creme... (i mangen på bed Hvad hedder Joeys "kæle-pingvin"?
arghhh! det er et eller andet som man ikke synes er spiseligt, men som er lavet af nogle råvarer og derfor godt kan spises.. damn it! Noget creme... (i mangen på bed
Hvad hedder Joeys "kæle-pingvin"?
Det er organisk voks..og det er foksi (staves ?)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mut skriver: Rigtigt Gynger..hun fik håret viklet ind i dem, og blev nødt til at klippe noget af sit hår af dengang..Hvad er chandler og joey's favorit serie?
Rigtigt Gynger..hun fik håret viklet ind i dem, og blev nødt til at klippe noget af sit hår af dengang..Hvad er chandler og joey's favorit serie?
Gynger! Hvor mange gange når Ross at blive gift?
Gynger!
Hvor mange gange når Ross at blive gift?
3 gange.. Carol, Emily, og Rachel..
Hvad hedder ham som "stalker" Phoebe?
Baywatch... Fordi de godt kan lide når pigerne løber i introen
Dansker i England skriver: Baywatch. Hvilken slags mad indgik i den reklame både Ben og Joey auditioned for?
Baywatch. Hvilken slags mad indgik i den reklame både Ben og Joey auditioned for?
SUPPE! ..så vidt jeg husker..haha
Mut skriver: SUPPE! ..så vidt jeg husker..haha
Suppe!
Dansker i England skriver: Helt rigtigt
Helt rigtigt
Nudelsuppe hahaa.. uhh et sjovt afsnit...
signe. skriver: 3 gange.. Carol, Emily, og Rachel.. Hvad hedder ham som "stalker" Phoebe?
Argh damn it! Jeg kan ikke huske det
Jaa
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128