Quiz for "friends" fans!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2011

AnneP

signe. skriver:

The QUEEN!

Hvad har Joey omkring hovedet, da vennerne skal pakke, og Cgandler for sjov skyld slår til ham?

Bubble wrap (bobbleplast)

Hvem fra det engelske kongehus møder Joey da han på egen hånd udforsker London?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2011

Isabella_mor

AnneP skriver:

Bubble wrap (bobbleplast)

Hvem fra det engelske kongehus møder Joey da han på egen hånd udforsker London?

fergy (staves)

hvad laver vennerne på emmas 1 års fødselsdag for at slå tiden ihjæl.?

Anmeld

20. maj 2011

hilma

isabellamor skriver:

fergy (staves)

hvad laver vennerne på emmas 1 års fødselsdag for at slå tiden ihjæl.?

leger med wind up toys emma har fået i gave.. (chandler:" how could i forget that thats the only thing you can do!!!" 

Hvad hedder pigen ross og chandler begge var vilde med in college, men svor i deres vennepagt at de aldrig ville være sammen med hende? og her er en sjov en.. hvem var monicas secret midnight kisser og hendes allerførste kys???

Anmeld

20. maj 2011

signe.

hilma skriver:

leger med wind up toys emma har fået i gave.. (chandler:" how could i forget that thats the only thing you can do!!!" 

Hvad hedder pigen ross og chandler begge var vilde med in college, men svor i deres vennepagt at de aldrig ville være sammen med hende? og her er en sjov en.. hvem var monicas secret midnight kisser og hendes allerførste kys???

ross er den mystiske midnatskysser.. han troede det var rachel..

uhh er det missy? eller sådan noget..

Hvilket ord lærer ben, da han bliver passet af Rachel og monica, hvor han bla. får en gul fiskerhat på?

Anmeld

20. maj 2011

hilma

signe. skriver:

ross er den mystiske midnatskysser.. han troede det var rachel..

uhh er det missy? eller sådan noget..

Hvilket ord lærer ben, da han bliver passet af Rachel og monica, hvor han bla. får en gul fiskerhat på?

yes ja og det er missy goldberg haha nemt, Monica BANG hahaha godt at se at der er mange totalt friends nerds

Anmeld

20. maj 2011

signe.

yes ja og det er missy goldberg haha nemt, Monica BANG hahaha godt at se at der er mange totalt friends nerds

jeps, har boksen og har set den nok 4 gange, plus jeg stadig ser det i TV   det jo også mig det står bag denne tråd du glemte nyt spørgsmål

Anmeld

20. maj 2011

hilma

signe. skriver:

jeps, har boksen og har set den nok 4 gange, plus jeg stadig ser det i TV   det jo også mig det står bag denne tråd du glemte nyt spørgsmål

også mig mange af mine discs er begyndt at blive slidte...

hmm nu skal jeg lige tænke

hvad har Ross i håret da Rachel siger...you look pretty 

Anmeld

20. maj 2011

signe.

hilma skriver:

også mig mange af mine discs er begyndt at blive slidte...

hmm nu skal jeg lige tænke

hvad har Ross i håret da Rachel siger...you look pretty 

Emmas sløjfe totalt kært.. Tror endda faktisk den sidder i hans pande efter han lige har mysset Emma

Hvilke 2 navne, er det Ross synes Emma skal have, inden Rachel bestemmer sig for Emma (som egentlig var Monicas favoritnavn)

Anmeld

20. maj 2011

hilma

signe. skriver:

Emmas sløjfe totalt kært.. Tror endda faktisk den sidder i hans pande efter han lige har mysset Emma

Hvilke 2 navne, er det Ross synes Emma skal have, inden Rachel bestemmer sig for Emma (som egentlig var Monicas favoritnavn)

haha det gør den faktisk jamen det ene var isabella og det andet var Delilah (great she sounds like a biblecal whore! )  

Hvad skiftede Pheobe navn til efter hun giftede sig med Mike? plus spørgsmålet, hvad måtte hendes venner kalde hende?

Anmeld

20. maj 2011

AnneP

hilma skriver:

haha det gør den faktisk jamen det ene var isabella og det andet var Delilah (great she sounds like a biblecal whore! )  

Hvad skiftede Pheobe navn til efter hun giftede sig med Mike? plus spørgsmålet, hvad måtte hendes venner kalde hende?

ok aner ikke hvordan det staves men here goes:

Prinsess Consuela Banamahama

Hvad er det for et arkadespil Chandler spiller da han får "THE CLAW" (KLOEN) ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.