Drømmehaven og en ny kuffert:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.321 visninger
20 svar
0 synes godt om
14. maj 2011

Polkaprik

Her er lige et par kager fra mig... kommer flere senere

En drømmehave til en lille Josefine der bliver 2 år. Synes den blev riiiigtig fin og lige sådan en kage jeg elsker at lave:-)
Indholder bananbunde med hakket chokolade og jorbærmousse. Smurt op med PSC og pyntet med fondant.
30 kuv.

En konfirmationskage til trillinger! De fik alle en rejse til frankrig og derfor skulle kagen være en kuffert
Indholder lyse bunde med hakket chokolade og hindbærmousse. Er pyntet med UCF og fondant.
25 kuv

Alle mine kager kan ses på 

http://michelles-droemmekage.blogspot.com/

Michelle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2011

TheLittleOne

OMG hvor er de bare flotte. Jeg er vild med den øverste 

Hvor er du dygtig

Anmeld

14. maj 2011

Englebassen82

Altså altså altså.. Søde ven for pokker da.. hvis bare jeg havde dine tallenter...

Jeg har fødselsdag på torsdag og jeg ville bare SÅ gerne have sådan en fin have kage der... bliver jo kun 29 så man har vel lov at være Prinsesse lidt endnu ?! tror nu bare ikke mine tallenter rækker.. øv øv.

Skriver lige PB til dig

De er super flotte, det må jeg sige.

Anmeld

14. maj 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Hold da kæft den er flot....

Og ser du bor i nærheden af mig.... min dreng blir et år om 2 mdr.... kunne du være interesseret i at lave en lille kage til mig....? en til ham og en til gæster.... og hvad ligger din pris klasse i? kan ik rigtig se det på din hjemme side.....

Anmeld

14. maj 2011

Polkaprik

TheLittleOne skriver:

OMG hvor er de bare flotte. Jeg er vild med den øverste 

Hvor er du dygtig

Anmeld

14. maj 2011

Polkaprik

Englebassen82 skriver:

Altså altså altså.. Søde ven for pokker da.. hvis bare jeg havde dine tallenter...

Jeg har fødselsdag på torsdag og jeg ville bare SÅ gerne have sådan en fin have kage der... bliver jo kun 29 så man har vel lov at være Prinsesse lidt endnu ?! tror nu bare ikke mine tallenter rækker.. øv øv.

Skriver lige PB til dig

De er super flotte, det må jeg sige.

Anmeld

14. maj 2011

Polkaprik

Mathias Villads skriver:

Hold da kæft den er flot....

Og ser du bor i nærheden af mig.... min dreng blir et år om 2 mdr.... kunne du være interesseret i at lave en lille kage til mig....? en til ham og en til gæster.... og hvad ligger din pris klasse i? kan ik rigtig se det på din hjemme side.....

Tusind tak for de søde ord

De kunne da godt tænkes at vi kunne finde ud af noget

Jeg skriver ikke priser da det kommer helt an på hvor mange kuverter den skal være til, hvor dyre råvare jeg skal bruge samt hvor tidskrævende den er at lave

Du kan evt skrive en mail eller en PB med hvad ønsker du har så tager vi den derfra

Anmeld

14. maj 2011

Anne G

Hold nu op hvor er de altså bare rigtig rigtig flotte

Anmeld

14. maj 2011

Polkaprik

Anne G skriver:

Hold nu op hvor er de altså bare rigtig rigtig flotte

Tusind tak Anne. Du er altid så sød til at smide et par rosende ord

Anmeld

14. maj 2011

LISBETH:-)

Jamen altså - du er fandme sej! Glæder mig til vi ses i morgen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.