Av av av av ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

422 visninger
2 svar
0 synes godt om
14. maj 2011

MetteDN

Hejsa

Siden natten til fredag har jeg haft utrolig mange smerter i underlivet.. Synes de bliver værre og værre.. Et par gange har det gjort så ondt at jeg blev svimmel pga. smerten..

Jeg går ind i uge 38 imorgen, så er det mon veer? Gør kroppen så klar til fødsel ? Eller er det fordi bettemanden sidder så langt nede i bækkenet ?

Håber der er nogle der kan give svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2011

Muffinmus

svært at sige, for sidst har man ofte bare mange gener og ting der er røv ubehagelige eller gør naller:-)

Men tit kan det gør pænt nas når de skubber sig helt ned i bækkenet og klemmer og rammer nerver osv.

HVis ikke det er nogenlunde regelmæssigt og varer 1-1 1/2 min er det nok ikke veer, men bare genere ubehag fordi der ikke er plads derinde mere:-)

Anmeld

14. maj 2011

MetteDN

MariaE skriver:

svært at sige, for sidst har man ofte bare mange gener og ting der er røv ubehagelige eller gør naller:-)

Men tit kan det gør pænt nas når de skubber sig helt ned i bækkenet og klemmer og rammer nerver osv.

HVis ikke det er nogenlunde regelmæssigt og varer 1-1 1/2 min er det nok ikke veer, men bare genere ubehag fordi der ikke er plads derinde mere:-)

Okay, for det gør godt nok virkelig ondt :-( Har næsten tåre i øjenene når de kommer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.