Når kønnet kan ses ved nakkefoldsscanningen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Vi var til nakkefoldscanning i onsdags, alt gik godt og billedkvaliteten var rigtig god - faktisk var den så god at jordemoderen lavede en gennemscanning fra top til tå. Da vi nåede til bækkenregionen var der en meget tydelig tap... Er der andre af jer som har kunne se en tap ved NF-scanning - og har i fået en dreng? Mvh Sanne som godt kunne finde på at købe drengetøj allerede nu!

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

6.678 visninger
10 svar
0 synes godt om
14. maj 2011

S-anne

...man skal åbenbart skrive noget her... Men jeg er bare spændt på at se hvad i svarer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2011

Topp

de sagde INTET ved NF scanningen - købte selv en kønsscanning i uge 14 - der tydeligt viste en pige - og det fik jeg

Anmeld

14. maj 2011

twinboys

S-anne skriver:

...man skal åbenbart skrive noget her... Men jeg er bare spændt på at se hvad i svarer

Vi så hverken en eller to tapper så tidligt... men det gjorde vi i uge 24+2 tilfældigt... Vi ville nemlig ikke vide kønnene...

Men de to tapper vi så i uge 24+2 de var der også da de kom til verden i uge 25+0 smiler

Majbritt

Anmeld

14. maj 2011

H+S Skjolgborg.

Efter hva jeg hved har hørt og læst er chancen meget lille når man så kort henne. De siger og derstå af første fra man er 16+0 henne kan kønnes siges med ret gode %.

Jeg ville ikke tro og købe en masse før efter en 16+0 scanningen. jeg var til scanningen i uge 29 med min datter og uge 30 med min søn og begge gange var det sandt hva jeg vente mig de sagde det også til md scanningen i uge 20 også sandt.

De tre gang jeg har vente mig har jeg vente til efter md scanningen med af tro på det

Henriette

Anmeld

14. maj 2011

lounika

S-anne skriver:

vi så det til den første skanning og til nr to  også har vi fået lavet en 3D i uge 28 der er slet ineg tvivel om noget det er en lille dreng... og det kunne man godt se alle 3 gange..  men han har føsrt tænk sig at komme om 6 uger....  alt er blå og grøn så synd for ham hvis han skulle være en pige hehe..

der står navn på døren  " jonas" så hvis der kommer en uden tap ud så kan det kun blive til sonja med de samme bukstaver he he

Anmeld

14. maj 2011

Nalle

De siger ellers man ikke kan regne med det så tidligt.

Anmeld

14. maj 2011

twinny

der er en dame herinde, der siger man kan sige det med 98% sikkerhed.

Begge har tapper til NF, men det er noget med hvilken vej de vender...

Jeg fik afvide, jeg ville få to drenge... Efterfølgende har jeg været til 3 scanninger og de siger stadigvæk det er drenge...

Anmeld

14. maj 2011

Madam Blå

Alle børn har tapper. Vi venter en pige. Var til kønsscanning i går (14+1), og hun har en tap. Men en pige tap Det er noget med vinkelen på tappen, og om der er en pung, der afgør kønnet.

Så man skal være meget trænet for at kunne sige kønnet ud fra at kun se en tap

Anmeld

14. maj 2011

Rosa

Vi fik afvide til NF at vi helt sikkert ventede en pige - men til MD lå der en lille dreng derinde 

Anmeld

14. maj 2011

Leonora

Pigers klitoris kan før uge 17 være så stor at den ligner en tissemand. Derfor skal man være meget forsigtig med at tro at det er en dreng. :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.