graviditets bumser ( anbefaling af produkt )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.057 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. maj 2011

Anette&Sophia

efter jeg blev gravid, er jeg begyndt at slå ud i min ansigt. men jeg er begyndt at rense mit ansigt, og det hjalp allerede efter en nat. ( rensede igår aftes, og idag er knopperne meget formindsket. )

http://www.thebodyshop.dk/web/hudpleje/aloe-0161.aspx

dette er de gyldne produkter, og så er det aloe vera.

Aloe calming facial cleanser, aloe calming toner, aloe smoothig day cream og aloe smoothing night cream.

man kan købe dem i en gaveæske til omkring 150 kr ( de holder faktisk rimelig længe ) men man kan også købe dem i 200 ml. som ses i linket.

- desuden synes jeg personligt at the body shops produkter altid sparker r**, på den gode måde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2011

Bshizzle

Jeg kan anbefale Matas egne produkter..
Dem har jeg altid brugt.. og altid været glad for dem.
- Samt er de billige.. ..

Anmeld

14. maj 2011

Frøken J.

anetteb skriver:

efter jeg blev gravid, er jeg begyndt at slå ud i min ansigt. men jeg er begyndt at rense mit ansigt, og det hjalp allerede efter en nat. ( rensede igår aftes, og idag er knopperne meget formindsket. )

http://www.thebodyshop.dk/web/hudpleje/aloe-0161.aspx

dette er de gyldne produkter, og så er det aloe vera.

Aloe calming facial cleanser, aloe calming toner, aloe smoothig day cream og aloe smoothing night cream.

man kan købe dem i en gaveæske til omkring 150 kr ( de holder faktisk rimelig længe ) men man kan også købe dem i 200 ml. som ses i linket.

- desuden synes jeg personligt at the body shops produkter altid sparker r**, på den gode måde

Jeps, aloe serien er god, især fordi der ikke er parfume og parabener i Jeg bruger godt nok kun deres skin tonic, og så creme og renselotion fra dr. scheller, men den er virkelig god, og renser huden helt super. Har også købt en ansigtsmaske fra serien, men ikke lige prøvet den endnu

Anmeld

14. maj 2011

Anette&Sophia

Secrets skriver:

Jeps, aloe serien er god, især fordi der ikke er parfume og parabener i Jeg bruger godt nok kun deres skin tonic, og så creme og renselotion fra dr. scheller, men den er virkelig god, og renser huden helt super. Har også købt en ansigtsmaske fra serien, men ikke lige prøvet den endnu

ansigtsmaske fra aloe? :-)

Anmeld

14. maj 2011

Frøken J.

anetteb skriver:

ansigtsmaske fra aloe? :-)

Jeps  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.