Nem id

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2011

TTM

på nemid.nu kan du ændre om det skal være til bank eller alt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2011

9510

Sjl-msl-Mkl skriver:

Jo men den er til banken.

Jamen hvis du så prøver at lokke på Skat, så er der noget med at der står at din kode kun kan bruges til netbank ikk???

Så længere nede på siden kan du indstille den til at kunne komme på skat`s hjemmeside

Det gjorde jeg da jeg skulle hjælpe min bror med det,

Anmeld

14. maj 2011

Sjl-msl-Mkl

nettemor skriver:

men det er den samme du skal bruge på skat.dk

Altså nu har jeg prøvet 1000 gange, så jeg ved ikke om det er mig der er noget galt med, men den vil ikke logge ind.

Anmeld

14. maj 2011

BabyThilde

Jeg skal til at søge su og måtte bestille et nyt nemID da det andet kun virkede til banken. Gjorde det inde på nemid.nu og 2-3 dage efter havde jeg nyt nemid til det offentlige og en kode dertil. så nu har jeg to, en til banken og en til det offentlige

Anmeld

14. maj 2011

Sjl-msl-Mkl

BabyThilde skriver:

Jeg skal til at søge su og måtte bestille et nyt nemID da det andet kun virkede til banken. Gjorde det inde på nemid.nu og 2-3 dage efter havde jeg nyt nemid til det offentlige og en kode dertil. så nu har jeg to, en til banken og en til det offentlige

Jeg har ikke kørekort eller pas.

Anmeld

14. maj 2011

NinaNymannMadsen

jeg har efter længere tid fundt ud af man kan godt men man skal ha pas eller kørekort for at kunne gøre det eller det var hvertfald det ejg fandt ud af.

Anmeld

14. maj 2011

Noahmor

Sjl-msl-Mkl skriver:

Jeg har ikke kørekort eller pas.

Ja, de gør det da ikke nemt for folk at være en del af samfundet, hvis man ikke har kørekort eller pas.

Jeg kunne forestille mig at, hvis du har din dåbsattest, at du så evt. kan gå på borgerservice og bestille nem id. 

Der må da være en løsning, der ikke kræver kørekort eller pas. 

Anmeld

14. maj 2011

Gittemor09

mit nemid kort bruger jeg da både til netbank, skat og borger.dk

og der skulle ikke oplyses noget om kørekort eller pas...

Anmeld

14. maj 2011

Troldepussen

Det er noget med at den gang du oprettede din nem-id på netbank skulle du sætte kryds et bestemt sted for at få den til at dække alt. Men du kan gå ind på nemid.nu og bestille noget der hedder noget med et certifikat, som gør at du kan bruge den alle steder.

Anmeld

16. maj 2011

Pinkrose

Sjl-msl-Mkl skriver:

Men jeg skal vel også bruge et kode ord for at komme på skat?

Hej søde,altså inde på nemids hjemme side kan du gøre det med de koder der endten står i kørekort eller pas, ellers skal man en tu på kommunen i bogerservice med kopi af dåbsatest og sygsikring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.