Bedste App's på min Android mobil...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

347 visninger
3 svar
0 synes godt om
14. maj 2011

Kloster

Godaften

Jeg har for ikke så længe siden, købt mig en Sony X8 med Android. Alle folk snakker om App's det ene og App's det andet. Men hvilke App's bruger I og er jeres favoritter?

VH Kloster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2011

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Kloster skriver:

Godaften

Jeg har for ikke så længe siden, købt mig en Sony X8 med Android. Alle folk snakker om App's det ene og App's det andet. Men hvilke App's bruger I og er jeres favoritter?

VH Kloster

Først vil jeg sige at jeg er super glad for min Android mobil, har haft Android i over halvandet år nu, og har næsten kun positive ting at sige om det.

På min mobil har jeg en del applikationer:

etilbudsavis-dansk applikation som samler ALLE tilbud fra alle butikker hvor den viser top 20 og hvor man kan søge efter specifikke ting som muligvis kunne være på bud.

Smooth calendar-kalender widget som viser dato og de tre næste betaler fra kalenderen på mobilen som baggrund.

Countdown widget- en widget hvor man kan sætte den til at vise hvor mange dage der er til en bestemt dato, jeg bruger den til at tælle ned til termin :-) og brugte den også til at tælle ned til barsel start

Anmeld

14. maj 2011

Kloster

Mange takker....

Anmeld

14. maj 2011

JulieE

Jeg er super glad for OI shoppinglist -super nemt at lave indkøbsliste og tjekke den af efterhånden som man har fundet varen 

Og You see TV Guide, med ovrsigt over alle kanaler, påmindelse om ønsket program 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.