lagde mig på maven.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2011

Den lykkelige

Det skal du ikke være bange for!!! Da jeg var 35 uger henne gik jeg op af en trappe med en støvsuger hvor jeg så faldt ned bagfra og selve støvsuger stangen klemte hårdt ind i maven med gelænderet.. Og i uge 38 gik jeg ind i metal håndtaget på en dør der stod åben og lad mig bare sige, døren flyttede sig ikke.. Og jeg fik det vildeste blå/sorte mærke på maven.. Græd bare og frygtede det værste for vores lille guld klump.. men hun kom ud og var noget så perfekt.. så tror de er godt beskyttet..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2011

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Den lykkelige skriver:

Det skal du ikke være bange for!!! Da jeg var 35 uger henne gik jeg op af en trappe med en støvsuger hvor jeg så faldt ned bagfra og selve støvsuger stangen klemte hårdt ind i maven med gelænderet.. Og i uge 38 gik jeg ind i metal håndtaget på en dør der stod åben og lad mig bare sige, døren flyttede sig ikke.. Og jeg fik det vildeste blå/sorte mærke på maven.. Græd bare og frygtede det værste for vores lille guld klump.. men hun kom ud og var noget så perfekt.. så tror de er godt beskyttet..

Ja hold da op, er ikke længere nervøs :-)

Anmeld

14. maj 2011

Annette A

Hej 

Har også bare hørt utallige historier om kvinder der er landet direkte på maven og ramt hårde ting ind i maven mv. Det er faktisk utrolig så godt beskyttet de er, men selvfølgelig bliver man bekymret og selvfølgelig skal man passe godt på sig selv og maven med den lille. Men det kan være svært at undgå at ramme maven en gang imellem på den ene eller anden måde.. Men godt du er blevet beroliget.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.