Jeg vil gerne sige undskyld...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

547 visninger
2 svar
0 synes godt om
11. november 2008

ekzunz

Jeg undrede mig over at jeg ikke længere fik besked når jeg blev citeret, men kunne jo så læse PiaR's svar til en anden som åbenbart er ligeså god til Baby.dk som mig.

Så kom jeg jo pludselig til at kigge under "Sidste Nyt" Og så var det jeg så det!!!! Venneanmodninger, fotokommentarer osv....jeg anede virkelig ikke at man kunne se det lige der under "sidste nyt" - der kommer jeg bare aldrig....har aldrig helt vidst hvad jeg dog skulle dér - det ved jeg nu...

Så jeg er meget ked af at jeg er så svagt fattende at jeg måske har virket ubehøvlet....det var aldrig min mening. Jeg lover bod og bedring og ikke mindst at blive en bedre baby.dk-bruger

Med håbet om tilgivelse ønskes alle en fortsat god dag

Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2008

twinboys

Znuzke skriver:

Jeg undrede mig over at jeg ikke længere fik besked når jeg blev citeret, men kunne jo så læse PiaR's svar til en anden som åbenbart er ligeså god til Baby.dk som mig.

Så kom jeg jo pludselig til at kigge under "Sidste Nyt" Og så var det jeg så det!!!! Venneanmodninger, fotokommentarer osv....jeg anede virkelig ikke at man kunne se det lige der under "sidste nyt" - der kommer jeg bare aldrig....har aldrig helt vidst hvad jeg dog skulle dér - det ved jeg nu...

Så jeg er meget ked af at jeg er så svagt fattende at jeg måske har virket ubehøvlet....det var aldrig min mening. Jeg lover bod og bedring og ikke mindst at blive en bedre baby.dk-bruger

Med håbet om tilgivelse ønskes alle en fortsat god dag

Rikke

Thi hi der skal være plads til os alle... Og al begyndelse er svær og man skal lige ind i det, før det sidder på rygraden...

Ingen sure miner her...

Ønsker dig en dejlig dag...

Majbritt

Anmeld

11. november 2008

MorCamilla

twinboys skriver:

Thi hi der skal være plads til os alle... Og al begyndelse er svær og man skal lige ind i det, før det sidder på rygraden...

Ingen sure miner her...

Ønsker dig en dejlig dag...

Majbritt

Lige mine ord... 60.png Fuld tilgivelse her fra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.