Det bedste ? Hvad ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

538 visninger
4 svar
0 synes godt om
13. maj 2011

Anonym trådstarter

Heej tøzer skriver ano pga flovhed

Det er bare no go det her altså, here it comes, nothing to lose...!

Jeg ville gerne gøre lidt xtra for min kæreste, da han har været noget af det sødeste det sidste stykke tid,. Og jeg har en forestilling om det skal være noget sexet og frækt,. Tror jeg han vil elske da vi for det meste kun har den ordinære stilling i sengen og ikke rigtig laver andet tror jeg det vil overraske ham med noget spil i det..!

Har i nogle ideer' ?

Og skal jeg være flov over min mavse ..?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

-Sigrid-

Strippoker, musik imens i gør det, stripshov, terneningeleg, legetøj you name it

Han vil være fuldstændig ligeglad med din mave. Hvis han har lyst til dig i missionærstillingen, vil han også have lyst til dig i stillinger hvor I ikke ligger med maven mod hinanden.

Mænd elsker (efter signet) at blive overrasket med noget seksuelt, så det er vist næsten ligemeget med hvordan du gør det

Anmeld

13. maj 2011

Lou87

Du skal da overhovedet ikke være flov over mavsen..
Du skal da nærmere bare vise den frem  Og ved godt nogen mænd ikk er til det, men rigtig mange mænd tænder på maven og de STORE bryster hihi.. og mange er bare sådan normale med det..

Så jeg tror hvis jeg var dig - ville jeg enten, alt efter hvor langt du er henne:

1/ hvis du ikk er  så langt henne, så du godt kan "komme omkring" så ville jeg købe et sex spil.. der er flere adskillige ... enten til og bestille på nettet eller købe i en sex butik... det er rigtig hyggeligt og intimt.. også til EFTER du har født med og komme stille og roligt igang igen

2/ hvis du ikk er så "mobil" mere pga du er langt henne.. så ville jeg købe enten noget lækkert frækt undertøj... evt en fræk chemise der falder flot over maven... ellers ville jeg iføre mig "nothing" og så købe diverse ting ind og komme på kroppen han ku få lov og slikke af og ligeledes omvendt

Det er to lidt mulige ting.. selvf kan du altid varme det hele op med en go middag eller lign

Good luck og sødt af dig og tænke på kæresten..

Anmeld

13. maj 2011

Anonym trådstarter

Lou87 skriver:

Du skal da overhovedet ikke være flov over mavsen..
Du skal da nærmere bare vise den frem  Og ved godt nogen mænd ikk er til det, men rigtig mange mænd tænder på maven og de STORE bryster hihi.. og mange er bare sådan normale med det..

Så jeg tror hvis jeg var dig - ville jeg enten, alt efter hvor langt du er henne:

1/ hvis du ikk er  så langt henne, så du godt kan "komme omkring" så ville jeg købe et sex spil.. der er flere adskillige ... enten til og bestille på nettet eller købe i en sex butik... det er rigtig hyggeligt og intimt.. også til EFTER du har født med og komme stille og roligt igang igen

2/ hvis du ikk er så "mobil" mere pga du er langt henne.. så ville jeg købe enten noget lækkert frækt undertøj... evt en fræk chemise der falder flot over maven... ellers ville jeg iføre mig "nothing" og så købe diverse ting ind og komme på kroppen han ku få lov og slikke af og ligeledes omvendt

Det er to lidt mulige ting.. selvf kan du altid varme det hele op med en go middag eller lign

Good luck og sødt af dig og tænke på kæresten..

Hvad stiller man så op hvis man ikke har prøvet disse ting før fordi man har været flov og ikke troet man kunne finde ud af det..?

Anmeld

14. maj 2011

Lou87

Anonym skriver:

Hvad stiller man så op hvis man ikke har prøvet disse ting før fordi man har været flov og ikke troet man kunne finde ud af det..?

Altså spillet er jo bare og pakke ind som en gave til ham..
Og så evt give ham det under en middag, og så kommer snakken nok helt af sig selv om ikk i skal tage et bad efter maden og så give jer igang med dette spil

Hvis du vælger det med evt chokolade og flødeskum til kroppen..
så kan du jo ligge dig ind på sengen med tingene ved siden af..
Eller du kan putte noget flødeskum på dine bryster og lave et hjerte på maven med en flydende chokolade feks
Ellers kan det jo være han også vil prøve, så kan du jo putte lidt flødeskum på hans sjovert
Kun fantasien sætter grænser.. Og hvis i skal ha barn sammen, så skal i opleve mange "specielle" situationer sammen - så tror jeg også i sagtens kan kaste jer ud i dette..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.