Strækmærker - hvornår??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2011

Kamulla

Ditte<3 skriver:

Okay, det er noget man husker tydeligt kan jeg høre 

Men okay, også sidst i graviditeten.

Tusind tak for svar 

hehe ja.. for troede jeg slap.. og husker tydeligt min forskrækkelse da jeg så dem.. var på overnatning hos min mor, og kunne knap klemme mig ind eller ud af brusekabinen.. brusekabinen er i en forhøjning, så man ser sig selv i helfigur når man træder ud.. efter møffen og øffen kom jeg ud, og DER!!! sad 3 røde mærker under maven... tænkte "hvad fanden er det" og skulle jo tættere på spejlet for at kigge, da det jo var under maven.. men var for lav til jeg kunne se maven da jeg kom tæt på så kastede et håndklæde omkring mig og undertøj og humpede ind til min mor og pegede.. "det der er bare IKKE havd jeg tror det er "

fik så også min andel syntes jeg... de bredte sig fra uge til uge.. og en da lå jeg på sofaen hjemme hos min mor (ja der var jeg tit ) og kommer forbi og siger "årh den mave bliver bare aldrig fin igen" nå emn tak for det.. som om jeg ikke kan se jeg er flænset hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

MLT

Ditte<3 skriver:

Okay, sådan tænkte jeg også. Altså at det var noget der kom til sidst i graviditeten 

Synes bare også jeg havde hørt om kvinder der havde fået det meget tidligt.

Tak for dit svar 

Det har jeg også hørt , men jeg tror, at det er meget forskelligt .. Jeg har så hørt at man kan undgå dem, hvis man smøre sig ind i normal madolie. Man kan vidst også få noget i matas, som man kan smøre på, men om det virker, det tør jeg ikke sige ?

Anmeld

13. maj 2011

Clisolka

Ditte<3 skriver:

Hej piger 

Sad lige og tænkte på hvornår man sådan begynder at få strækmærker? Det er måske også meget forskelligt ligesom alt andet er 

God weekend til jer alle 

Mine startede i 21. uge 

Anmeld

14. maj 2011

Maja_4000

BB78 skriver:

Mine startede i 21. uge 

Det gjorde mine også :/

Anmeld

14. maj 2011

Muffinmus

40+0...da jeg lå med veer og skulle have min søn tale om bad timing mand....

Anmeld

14. maj 2011

chael

Ditte<3 skriver:

Hej piger 

Sad lige og tænkte på hvornår man sådan begynder at få strækmærker? Det er måske også meget forskelligt ligesom alt andet er 

God weekend til jer alle 

Ja meget forskelligt.

Men min første revnede hele min maveskin i uge 33 piv!

De blev dog pæne og hvide. Men min søn fik jeg ikke et eneste.

Og håber da jeg kan gøre kunsten efter denne gang også

Har en veninde der fik dem under fødslen, det må være øv, når man har gået 9 mdr uden, så bliver man slået på målstregen.

*Camilla 20+3

Anmeld

14. maj 2011

morethanperfect

Ditte<3 skriver:

Hej piger 

God weekend til jer alle 

Jeg fik ingen

Anmeld

14. maj 2011

Minmio

Er 38+0 henne og stadig ingen strækmærker og det er min anden graviditet 

Anmeld

14. maj 2011

Saram

Jeg fik mine ret tidligt, omkring uge 20 ca..

Det er dog kun på nummeren og på lårene men det ser godt nok grimt ud.. Er rigtig rigtig ked af dem, og håber VIRKELIG ikke der kommer flere..

// Sara Alrø 38+2.

Anmeld

14. maj 2011

anjamichell@gmail.com

Saram skriver:

Jeg fik mine ret tidligt, omkring uge 20 ca..

Det er dog kun på nummeren og på lårene men det ser godt nok grimt ud.. Er rigtig rigtig ked af dem, og håber VIRKELIG ikke der kommer flere..

// Sara Alrø 38+2.

Det samme her fra min første graviditet -   hele røven og lårerne er fyldt OG brysterne.. til gengæld kun nolge bittesmå nederst på maven... men ingen denne her gang endnu.. 32+0

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.