Så er jeg her igen...med ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

606 visninger
4 svar
0 synes godt om
13. maj 2011

JonTri

Altså altså... har købt de der funky letters og tal på lineal og det kan jeg f***** ikke få til at funke. Trykker linealen med det ønskede bogstav ned i fondantan med evner ikke at få bogstavet helskindet ud... så nu har jeg købt rigtige udstikkere. Men men kan se, at der er flere der bruger disse funky letters... hvad er hemligheden??? Ellers ryger de sgu til salg

Håber der er nogle kagetøzer der kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

Nemesis

JEg kunne heller ikke..har prøvet et utal af gange men det der virker for mig er at rulle fondanten ud mellem plastik (jeg bruger et plastikchartek) og så trykke bogstavet ned, så bliver det siddende fast på plastiken og jg kan derved fjerne det rundt om og flytte bogstavet med en tynd kniv.

Det med at smøre udstikkeren, bruge maizena og svirpe og banke det duer ikke her, så du er ikke den eneste med problemer og hvade dette ikke virket havde jeg bestemt også købt alm. udstikkere.

Sisse

Anmeld

13. maj 2011

Maja_4000

Jeg har også lige købt dem .. Og i første forsøg fungede det bare ;D

De fortalte i butikken , at man skal rulle tyndt ud , lade det tørre lidt og så banke med bordkanten .. Så dét gør jeg .. Det virker for mig

Anmeld

14. maj 2011

Anasmor

rikkekrogh skriver:

Altså altså... har købt de der funky letters og tal på lineal og det kan jeg f***** ikke få til at funke. Trykker linealen med det ønskede bogstav ned i fondantan med evner ikke at få bogstavet helskindet ud... så nu har jeg købt rigtige udstikkere. Men men kan se, at der er flere der bruger disse funky letters... hvad er hemligheden??? Ellers ryger de sgu til salg

Håber der er nogle kagetøzer der kan hjælpe

Hvis du bruger mmf, så er det MEGET sværere at få flotte bogstaver ud, end hvis du laver dem i købefondant. Funcakes fra dinkage.dk, og Wiltons fondant er begge super produkter til bogstaver

Funcakes fondant kan købes i 250 g´s pakker, så den har jeg købt i hvid, og kan indfarves til den farve bogstaver jeg skal bruge, og så er der til rigtig mange bogstaver i 250 g  

Anmeld

22. maj 2011

JonTri

Tak for alle Jeres råd... vil prøve igen, men har nu også købt "rigtige" udstikkere - just in case

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.