Ny netto på vej!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.627 visninger
15 svar
0 synes godt om
13. maj 2011

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
synes det er en lidt sjov reklame at sætte op dér hvor de sætter nye Netto'er op

her er et billede, hvad synes i?
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

twinny

jaah de er meget sjove...

Anmeld

13. maj 2011

Janni.

Ej det skilt har jeg ikke set før, det er da meget sjovt 

Anmeld

13. maj 2011

Vial

Det er vist en joke.

Ville dog gerne se sådan et skilt på nabogrunden (hvor der i øvrigt ligger en swingerklub). SAVNER en Netto her, hvor jeg bor.

Anmeld

13. maj 2011

*Toffee*

KaMa skriver:

Det er vist en joke.

Ville dog gerne se sådan et skilt på nabogrunden (hvor der i øvrigt ligger en swingerklub). SAVNER en Netto her, hvor jeg bor.

No joke  Der åbner en netto her hos mig og det er netop sådan et skilt der er der.

Jeg synes det er total fin humor. Altså efter jeg har fattet at det er to hunde der knalder for at lave en lille ny netto

Anmeld

14. maj 2011

Skovrup

KaMa skriver:

Det er vist en joke.

Nej du den er god nok. De sætter den her slags skilte op når de bygger nye netto'er :-)

Anmeld

14. maj 2011

sandorff

ej hvor sjovt!

Anmeld

14. maj 2011

Steph_Laurits

Hahaha - KLASSE!!!

Anmeld

14. maj 2011

Skovrup

StephanieJ skriver:

Hahaha - KLASSE!!!

Grunden til jeg tog dette billede fra internettet, er at da jeg så skiltet i næstved, ud mod bon bon land, havde vi ikke tid til at stoppe bilen og tage et billede, men efter vi havde set skiltet hoppede jeg på google for at se om nogen andre havde været så smarte at tage et billede. Og det var der :-)

Anmeld

14. maj 2011

Steph_Laurits

Fru. Skovrup skriver:

Grunden til jeg tog dette billede fra internettet, er at da jeg så skiltet i næstved, ud mod bon bon land, havde vi ikke tid til at stoppe bilen og tage et billede, men efter vi havde set skiltet hoppede jeg på google for at se om nogen andre havde været så smarte at tage et billede. Og det var der :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.