venner på FB

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

804 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. maj 2011

Anonym trådstarter

spørger sikkert helt vildt dumt. Hvorfor er det at jeg ikke ser nyheder fra alle mine venner på fb men kun ca 30 stk af dem? Når jeg går ind i konto - redigere venner og retter fra interageret til venner går den bare automatisk tilbage til interageret og så er jeg jo egentlig lige vidt. Hvad skal jeg gøre anderledes for at se flere af mine venner både på chatten men også i nyheder?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2011

Mor til Mike

Anonym skriver:

spørger sikkert helt vildt dumt. Hvorfor er det at jeg ikke ser nyheder fra alle mine venner på fb men kun ca 30 stk af dem? Når jeg går ind i konto - redigere venner og retter fra interageret til venner går den bare automatisk tilbage til interageret og så er jeg jo egentlig lige vidt. Hvad skal jeg gøre anderledes for at se flere af mine venner både på chatten men også i nyheder?

Det jo ikke alle venner der opdatere, og dem du ser mest på din startside er dem der er mest aktive. Ellers kan du tilføje dem du gerne vil se mere af, så deres opdateringer altid står øverst. 

Anmeld

14. maj 2011

Anonym trådstarter

Spørger sikkert fortsat dumt, men hvordan gør man det?

og tak for din hjælp

Anmeld

14. maj 2011

mn

hehe er imponeret over du ligger mærke til sådan noget

Anmeld

14. maj 2011

Mor til prinsessen :-)

Anonym skriver:

gud hvor sjovt... jeg har netop tænkt det samme i dag haha

Anmeld

14. maj 2011

Clisolka

Anonym skriver:

Spørger sikkert fortsat dumt, men hvordan gør man det?

og tak for din hjælp

Det gør du sådan her: 

Den kørte rundt på FB for ikke så lang tid tilbage  Du får lige forklaringen med 

Bør læses af alle, der bruger Facebook og som gerne vil se deres venner/ ses af vennerne i deres netværk

Har du bemærket, at du kun se opdateringer fra de samme mennesker og sider i dine "Nyheder" på Facebook? Har du også bemærket, at når du selv deler statusmeddelelser, billeder og links, så er det altid de samme mennesker som kommenterer og "synes god om" hver gang, mens alle andre synes at ignorere dig?

Så kan du roligt slappe af - for alle dem, der elsker dig er stadig i dit netværk på Facebook og de har ikke blokeret dig med vilje. Problemet er, at en stor procentdel af dine venner slet ikke kan se dine statusopdateringer! Her er hvorfor:

Det "nye Facebook" har et nyheds-feed som default, fra starten, er indstillet til  kun at vise indhold såsom fotos og statusbeskeder fra dem, du kommunikerer mest med - eller dem som du for nylig har interageret med! (i realiteten kan det betyde at hvis du ikke har kommunikeret med dem de sidste par uger - inden de fik den nye Facebook profil, så kan dine venner muligvis ikke se dine opslag) Ergo -  hvis dine venner eller fans på en side ikke har kommenteret en af dine seneste opdateringer eller ikke har syntes godt om et billede eller en status for nylig, så er du usynlig for dem, og de kan på samme måde være usynlige for dig!

Her er løsningen: Klik på den blå pil (trekant der peger ned) bag "Seneste" på www.facebook.com eller rul ned til bunden af "Nyheder" (på den nye væg) og klik på " Rediger indstillinger".Derfra kan du vælge "Vis opslag fra: Alle dine venner og Sider" på Facebook. Og vupti - så kan du se alle dine venner igen!

Anmeld

14. maj 2011

Anonym trådstarter

Hej og mange tak.

Jeg HAR faktisk allerede slået den til, som sidst forslået, men stadig intet er forandret.  Er det fordi alle andre ikke har gjort det eller hvad?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.