At undgå flat baghovede?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.547 visninger
13 svar
0 synes godt om
13. maj 2011

Sitrani

Hej piger..

Jeg kom bare lige til at tænke på, hvordan man undgår at ens barn får et flat baghovede? Gjorde I noget for, at baby ikke blev trykket flad?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

henh01

hvis du sørger for at vende babys hoved skiftevis når det ligges til at sove så kan man undgå flat hoved

Anmeld

13. maj 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Min datter sov skiftevis på højre og venstre side, indtil hun selv vendte sig når hun sov- så det var en del måneder.

Anmeld

13. maj 2011

Bare-mig

Jeg har købt hjertepuden som hjælper til at forebygge fladt baghoved

Anmeld

13. maj 2011

Bare-mig

Mor til Maj skriver:

Jeg har købt hjertepuden som hjælper til at forebygge fladt baghoved

http://www.babygear.dk/ergonomisk-babypude-undga-fladt-baghoved.html?gclid=CNCBooPJ5agCFQEY4QodA3BLCA

Anmeld

13. maj 2011

BABYSOFIE

STN skriver:

Hej piger..

Jeg kom bare lige til at tænke på, hvordan man undgår at ens barn får et flat baghovede? Gjorde I noget for, at baby ikke blev trykket flad?

min den første , hun ha rlidt fladt baghoved, og det gik mig meget på, og jeg købte en speciel madres til babyer(0-6mdr) som er anbefalet af kiropraktor, men jeg var nok for sent ude hun var 4½ mdr, og det var svært at rette op på, men nu ligger man ikke så meget mærke til det efter hun har fået langt hår. jeg brugte også madressen til min nr 2 lige fra fødselen, og hun er hverken skæv eller flad i baghoved

Anmeld

13. maj 2011

Sitrani

BABYSOFIE skriver:

min den første , hun ha rlidt fladt baghoved, og det gik mig meget på, og jeg købte en speciel madres til babyer(0-6mdr) som er anbefalet af kiropraktor, men jeg var nok for sent ude hun var 4½ mdr, og det var svært at rette op på, men nu ligger man ikke så meget mærke til det efter hun har fået langt hår. jeg brugte også madressen til min nr 2 lige fra fødselen, og hun er hverken skæv eller flad i baghoved

Okay... det kunne være man skulle investere i sådan én så.... min mor sagde nemlig, at så kunne man jo bare vende babyen, så den ikke lå på samme måde hver gang... men det tænker jeg er lidt svært, hvis baby vender sig tilbage elelr sådan noget.... men det var vel hvad man gjorde dengang man ikke havde smarte madrasser....

Anmeld

13. maj 2011

BABYSOFIE

STN skriver:

Okay... det kunne være man skulle investere i sådan én så.... min mor sagde nemlig, at så kunne man jo bare vende babyen, så den ikke lå på samme måde hver gang... men det tænker jeg er lidt svært, hvis baby vender sig tilbage elelr sådan noget.... men det var vel hvad man gjorde dengang man ikke havde smarte madrasser....

ja jeg syntes det er smart med de madresser for så skulle man ikke vende dem hele tiden jeg har stadig min hvis du er interesseret, de er rimlig dyre min kostede ca 900 mener jeg.

Anmeld

13. maj 2011

Sitrani

BABYSOFIE skriver:

ja jeg syntes det er smart med de madresser for så skulle man ikke vende dem hele tiden jeg har stadig min hvis du er interesseret, de er rimlig dyre min kostede ca 900 mener jeg.

Ok.... jamen det vil jeg lige tænke over... du hører fra mig hvis det sku få interesse  tak for tilbuddet i hvert fald....

Anmeld

13. maj 2011

BABYSOFIE

STN skriver:

Ok.... jamen det vil jeg lige tænke over... du hører fra mig hvis det sku få interesse  tak for tilbuddet i hvert fald....

ok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.