Må jeg se jeres barnets bog?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

548 visninger
2 svar
0 synes godt om
13. maj 2011

Anonym trådstarter

Jeg fik endelig købt et barnets bog, jeg kan ikke udfylde så meget i den da baby ikke er født endnu, men synes bare det er så fedt! også at der er plads til scanningsbillederne. 

Må jeg se jeres barnets bog/scrapbog?

Har i selv lavet dem - eller hvor købte i dem?

Har i udfyldt det hele? 

og hvad har i proppet i dem?

Håber på nogle svar - og billeder. 

Mange knusser, og god weekend til jer alle!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

Nessie

Anonym skriver:

Jeg fik endelig købt et barnets bog, jeg kan ikke udfylde så meget i den da baby ikke er født endnu, men synes bare det er så fedt! også at der er plads til scanningsbillederne. 

Må jeg se jeres barnets bog/scrapbog?

Har i selv lavet dem - eller hvor købte i dem?

Har i udfyldt det hele? 

og hvad har i proppet i dem?

Håber på nogle svar - og billeder. 

Mange knusser, og god weekend til jer alle!

Har ikke lige nogen billeder (er på arbejde lige nu )

Men jeg købte en Barnets Bog, og jeg har troligt sidet og skrevet ned. Er faktisk en smule ærgelig over at der kun er 1 side pr. år efter det første år, for her i hans andet leveår, sker der også utroligt mange sjove ting.

Jeg købte den til min søn, fordi vi begge har været meget glade for at kigge i vores, da vores søn blev født, for at sammenligne osv.

Anmeld

13. maj 2011

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

Har ikke lige nogen billeder (er på arbejde lige nu )

Men jeg købte en Barnets Bog, og jeg har troligt sidet og skrevet ned. Er faktisk en smule ærgelig over at der kun er 1 side pr. år efter det første år, for her i hans andet leveår, sker der også utroligt mange sjove ting.

Jeg købte den til min søn, fordi vi begge har været meget glade for at kigge i vores, da vores søn blev født, for at sammenligne osv.

Okay, lyder rigtig godt ja det synd at der ikke er mange flere sider om alle årerne 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.