Så dejligt.<3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

898 visninger
13 svar
0 synes godt om
13. maj 2011

JuliaNielsen

Heej

Manden min plejer ikke at være jaloux anlagt,. Derimod er jeg meget jaloux,.

Han har hængt lidt med hovedet idag og været små sur-ked. Han arbejder som bager og er derfor lige gået i seng, Men enden han gjorde det sagde han undsktld for hans humør, men at han var simpelthen så bange for at miste mig, og at jeg sad og skrev med andre mænd på commen, fordi jeg har siddet her meget de sidste par dage,. Ihhh, hvor var det dejligt altså det er første gang i 4 år han har været nervøs over jalousi. Og hvor varmer det på en måde, det giver en hvis beskyttende klarhed

Ved ikke om i forstår det på den måde det er ment, måtte bare lige rose min kæreste, selvom det er et lidt sygt ros,. Men det varmede bare sådan for det plejer kun være mig der er bange for den mist..!

Knuzer Den lidt smådkøre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

B&J

Nååå hvor sødt og det må være dejlig af høre og mærke af han virkelig holder af dig og elsker dig så FANTASTISK

Anmeld

13. maj 2011

JuliaNielsen

B&J skriver:

Nååå hvor sødt og det må være dejlig af høre og mærke af han virkelig holder af dig og elsker dig så FANTASTISK

Det skal jeg love dig <3

Uh er helt oppe og flyve mellem skyerne..

Anmeld

13. maj 2011

Holbæktrunten

Forstår dig udemærket... det er rar at der er en vis "balance" 

Anmeld

13. maj 2011

Carina1977

JuliaNielsen skriver:

Heej