Så dejligt.<3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

898 visninger
13 svar
0 synes godt om
13. maj 2011

JuliaNielsen

Heej

Manden min plejer ikke at være jaloux anlagt,. Derimod er jeg meget jaloux,.

Han har hængt lidt med hovedet idag og været små sur-ked. Han arbejder som bager og er derfor lige gået i seng, Men enden han gjorde det sagde han undsktld for hans humør, men at han var simpelthen så bange for at miste mig, og at jeg sad og skrev med andre mænd på commen, fordi jeg har siddet her meget de sidste par dage,. Ihhh, hvor var det dejligt altså det er første gang i 4 år han har været nervøs over jalousi. Og hvor varmer det på en måde, det giver en hvis beskyttende klarhed

Ved ikke om i forstår det på den måde det er ment, måtte bare lige rose min kæreste, selvom det er et lidt sygt ros,. Men det varmede bare sådan for det plejer kun være mig der er bange for den mist..!

Knuzer Den lidt smådkøre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

B&J

Nååå hvor sødt og det må være dejlig af høre og mærke af han virkelig holder af dig og elsker dig så FANTASTISK

Anmeld

13. maj 2011

JuliaNielsen

B&J skriver:

Nååå hvor sødt og det må være dejlig af høre og mærke af han virkelig holder af dig og elsker dig så FANTASTISK

Det skal jeg love dig <3

Uh er helt oppe og flyve mellem skyerne..

Anmeld

13. maj 2011

Holbæktrunten

Forstår dig udemærket... det er rar at der er en vis "balance" 

Anmeld

13. maj 2011

Carina1977

JuliaNielsen skriver:

Heej

Han har hængt lidt med hovedet idag og været små sur-ked. Han arbejder som bager og er derfor lige gået i seng, Men enden han gjorde det sagde han undsktld for hans humør, men at han var simpelthen så bange for at miste mig, og at jeg sad og skrev med andre mænd på commen, fordi jeg har siddet her meget de sidste par dage,. Ihhh, hvor var det dejligt altså det er første gang i 4 år han har været nervøs over jalousi. Og hvor varmer det på en måde, det giver en hvis beskyttende klarhed

Ved ikke om i forstår det på den måde det er ment, måtte bare lige rose min kæreste, selvom det er et lidt sygt ros,. Men det varmede bare sådan for det plejer kun være mig der er bange for den mist..!

Knuzer Den lidt smådkøre

jeg forstår dig faktisk godt....det viser egentlig også et eller andet sted, hvor højt han egentlig elsker dig

Da jeg var sammen med min søns far, blev han en aften sur og meget mobset på mig, fordi jeg ikke blev jaloux, hvis nogle piger snakkede/lagde lidt an på ham. men som jeg sagde til ham: jeg stoler altså så meget på dig og din kærlighed, at jeg simpelthen bare ikke kan være jaloux. men det du skriver, kan egentlig også godt sætte det lidt i et perspektiv. Men ligefrem at blive sur over at ens kæreste ikke er jaloux anlagt....det blev jeg sgu lidt paf over hehe

Anmeld

13. maj 2011

LenaJohansen

JuliaNielsen skriver:

Heej

Knuzer Den lidt smådkøre

Det er ALTID dejligt at ens kæreste viser en smule jalousi... 

Anmeld

13. maj 2011

JuliaNielsen

Carina1977 skriver:

jeg forstår dig faktisk godt....det viser egentlig også et eller andet sted, hvor højt han egentlig elsker dig

Da jeg var sammen med min søns far, blev han en aften sur og meget mobset på mig, fordi jeg ikke blev jaloux, hvis nogle piger snakkede/lagde lidt an på ham. men som jeg sagde til ham: jeg stoler altså så meget på dig og din kærlighed, at jeg simpelthen bare ikke kan være jaloux. men det du skriver, kan egentlig også godt sætte det lidt i et perspektiv. Men ligefrem at blive sur over at ens kæreste ikke er jaloux anlagt....det blev jeg sgu lidt paf over hehe

Er jeg ikke sur over ;-)HIHI

Anmeld

13. maj 2011

JuliaNielsen

LenaJohansen skriver:

Det er ALTID dejligt at ens kæreste viser en smule jalousi... 

Ja ammen det er så lækkert jo

Anmeld

13. maj 2011

Carina1977

JuliaNielsen skriver:

Er jeg ikke sur over ;-)HIHI

Hehe nej du virker heller ikke som typen der gør det

Anmeld

13. maj 2011

LenaJohansen

JuliaNielsen skriver:

Ja ammen det er så lækkert jo

hihi 

Kan sagtens følge dig... der er ikke noget værre end en mand der ikke viser det mindste jalousi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.