Årh... Har spurgt om det før...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

308 visninger
2 svar
0 synes godt om
13. maj 2011

Mira0911

Sidst jeg oprettede en tråd om noget med billedeprogrammer... 

Jeg søger et program hvor man kan lave billedet sort/hvid og derefter kan vælge et stykke tøj f.eks som har original farve... 

En bruger herinde fortalte at man kunne gøre det i Picasa... Og jeg kan intet finde der i... har ledt og klikket mig igennem alt... så tror ikke picasa kan lave dette trick... 

Nogen der kender et program der kan? Hvor? Og evt. free... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

Polkaprik

MoarJ skriver:

Sidst jeg oprettede en tråd om noget med billedeprogrammer... 

Jeg søger et program hvor man kan lave billedet sort/hvid og derefter kan vælge et stykke tøj f.eks som har original farve... 

En bruger herinde fortalte at man kunne gøre det i Picasa... Og jeg kan intet finde der i... har ledt og klikket mig igennem alt... så tror ikke picasa kan lave dette trick... 

Nogen der kender et program der kan? Hvor? Og evt. free... 

Hvis bare man skal lave lidt almindelig billedbehandling så kan jeg klart anbefale bare at bruge picnik.com. Det er piv nemt og der er en masse fede features. Det er gratis for mange ting derinde men nogle features kan man ikke få lov at bruge uden at betale. 

Ellers bruger vi et billedbehandlingsprogram der hedder GIMP og det er et gratis program man kan downloade. Der kan man lave billedet sort/hvid og lave en enkelte ting med farve.

Anmeld

13. maj 2011

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

Vil også sige picnik.com

Det jeg bruger til at lave mine billeder herhjem til og til bloggen og det er super dejlig nemt

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.