Må man det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

704 visninger
7 svar
0 synes godt om
13. maj 2011

Anonym trådstarter

Jeg står og skal til at købe en bil (gave) til min datter, og på papirene vil der jo så stå mit navn som bilens ejer, men hvad gøre vi så når forsikringen skal stå i hendes navn?

Kan jeg godt stå som bilens ejer - men forsikringen i hendes navn? er det lovligt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

Noneother

Ja hun skal bare stå som registreret bruger.. Så er den fin.

Anmeld

13. maj 2011

katja26

Anonym skriver:

Jeg står og skal til at købe en bil (gave) til min datter, og på papirene vil der jo så stå mit navn som bilens ejer, men hvad gøre vi så når forsikringen skal stå i hendes navn?

Kan jeg godt stå som bilens ejer - men forsikringen i hendes navn? er det lovligt?

hun skal bare stå som bruger af bilen eller kan i jo få den omregistreret i hendes navn når hun har fået den

Anmeld

13. maj 2011

Anonym trådstarter

Noneother skriver:

Ja hun skal bare stå som registreret bruger.. Så er den fin.

Mit navn skal slet ikke nævens til forsikringen  Det er kun hende der skal have noget med det at gøre.

Jeg skal bare give hende bilen - og der skal jeg jo underskrive hos forhandleren. Men når mit navn står på papirene hos forhandleren, kan hendes navn så godt være på papirene hos forsikringen? 

Anmeld

13. maj 2011

Anonym trådstarter

katja26 skriver:

hun skal bare stå som bruger af bilen eller kan i jo få den omregistreret i hendes navn når hun har fået den

Når ja, det kunne man jo gøre 

Anmeld

13. maj 2011

Isabeau

Anonym skriver:

Jeg kører i min svigerfars bil, men på registringsattesten står jeg som bruger Forsikringen står også i hans navn.

Anmeld

13. maj 2011

Holbæktrunten

Anonym skriver:

Mit navn skal slet ikke nævens til forsikringen  Det er kun hende der skal have noget med det at gøre.

Jeg skal bare give hende bilen - og der skal jeg jo underskrive hos forhandleren. Men når mit navn står på papirene hos forhandleren, kan hendes navn så godt være på papirene hos forsikringen? 

Jeg ville give hende pengene, så hun selv kunne betale og stå registreret for bilen med det samme... Det er da det nemmeste...

Anmeld

13. maj 2011

Noneother

Anonym skriver:

Altså står bilen i dit navn skal du jo osse stå for forsikringen på en eller anden måde. Ellers kan i omregistrere den, når det er.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.