Smertefulde spark derinde fra..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2011

Sitrani

lounika skriver:

nej det kan jeg heller ikke... men tiden er også bare gået så hurtig.. fatter slet ikke der snart er gået 9 mdr...  hmm..   jeg mødte så min kæreste d2 seb og omkring første weenk i okt er jeg blevet gravid.. så vi har kun kendt hinanden 1 mdr hvor vi først blev kærester efter 14 dage så...

Uha uha, så er det tidligt i et forhold at stifte familie..... hehe... Jeg har kendt min kæreste i 8 år nu... Så det er lidt i den anden grøft! Synes ikke rigtig tiden er gået stærkt... Den måtte gerne gå stærkere for min skyld, men jeg går så også hjemme på dagpenge lige pt, så har jo al den tid i verden jeg skal bruge.... desuden har jeg døjet lidt med en blodprop i benet og en hel del kvalme/opkastninger og nu har jeg så meget ømt bækken.... æv æv...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2011

lounika

STN skriver:

Uha uha, så er det tidligt i et forhold at stifte familie..... hehe... Jeg har kendt min kæreste i 8 år nu... Så det er lidt i den anden grøft! Synes ikke rigtig tiden er gået stærkt... Den måtte gerne gå stærkere for min skyld, men jeg går så også hjemme på dagpenge lige pt, så har jo al den tid i verden jeg skal bruge.... desuden har jeg døjet lidt med en blodprop i benet og en hel del kvalme/opkastninger og nu har jeg så meget ømt bækken.... æv æv...

ja det er tideligt .. men sådan blev det alså her heheh.. men gad da godt vi hade snakket om  det hvis man bare hade kendt hinanden 1 år eller noget... gik lige fra min x som jeg hade været sammen med i 6 år hvor vi faktisk hade snakket om det med familie også mødte jeg ham jeg har nu så det var lidt svært både for mig og min x at jeg nu skulle have det vi snakket om med en anden... men nu jeg glad og glæder mig ...

ja jeg har også gået hjemme siden feb...''

heldivis ingen opkast til mig ..

men nej det lyder træls med blodprop og at have det skit så er tiden lang...

tiden er nok gået hurtig for mig for jeg skulle flytte . være ny forælsket og han har en datter i forvejen så mit liv blev meget anderledes..

Anmeld

14. maj 2011

Sitrani

lounika skriver:

ja det er tideligt .. men sådan blev det alså her heheh.. men gad da godt vi hade snakket om  det hvis man bare hade kendt hinanden 1 år eller noget... gik lige fra min x som jeg hade været sammen med i 6 år hvor vi faktisk hade snakket om det med familie også mødte jeg ham jeg har nu så det var lidt svært både for mig og min x at jeg nu skulle have det vi snakket om med en anden... men nu jeg glad og glæder mig ...

ja jeg har også gået hjemme siden feb...''

heldivis ingen opkast til mig ..

men nej det lyder træls med blodprop og at have det skit så er tiden lang...

tiden er nok gået hurtig for mig for jeg skulle flytte . være ny forælsket og han har en datter i forvejen så mit liv blev meget anderledes..

Så sandt, så sandt....

Ja, så flyver tiden afsted, når der lige er en anden lille at se efter.. Hehe.. Men nu kan vi da begynde at tælle ned, uden det virker for desperat... haha... VIL så gerne have den lille bebse ud! Men man må hanke op i sig selv og vente til den lille selv siger til....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.