Vil hun kunne gøre noget????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

415 visninger
2 svar
0 synes godt om
13. maj 2011

Anonym trådstarter

Min kæreste og jeg har snakket om at flytte ind i hans hus, som han købte sammen med sin eks. Huset er sat til salg, og vi har tænkt os at bo der, til det bliver solgt.

MEN nu er hans eks. kommet i tanke om, at hun ikke vil have at jeg bor der, fordi det var et hus som DE havde købt sammen.

De står begge som ejere af huset, men hun har flyttet adresse hjem til sine forældre, og mangler bare at få flyttet sine ting. Han betaler allerede hele huslejen, så det eneste hun har i huset, er sit navn på papirerne.

Vi har snakket om bare at gøre det, når hun selvfølgelig er flyttet helt ud, og mit spørgsmål er så : Vil hun kunne gøre noget for at forhindre det? Jeg mener, det er jo også hans hus! Hun vil selvfølgelig blive møg-sur, men hvem ville hun brokke sig til?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

Holbæktrunten

Jeg tror ikke at hun kan gøre noget, men ved det ikke... Synes det er mærkeligt at hun intet betaler - jeg ville da ringe til en advokat? 

Anmeld

13. maj 2011

Anonym trådstarter

Hun betaler vist en meget lille del nu (han har hele tiden betalt 2/3 dele af huslejen), men hun kommmer til helt at slippe for at betale, hvis jeg flytter ind.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.