billige babyting - hvor ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.135 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. maj 2011

baby012

Hej allesammen

sidder lige og tænker på om der er nogen der ved hvor man kan købe gode brugte babyting

Har ikke råd til at købe nyt desværre

sådan noget som træmmeseng og sådan noget ?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

Holbæktrunten

Jeg har købt en del på trendsales.dk og dba.dk...

Anmeld

13. maj 2011

hekran

Jeg købte en brugt tremmeseng med madras, sengerand og lagner til 150 kr på guloggratis.dk for et par uger siden. Er i virkelig flot stand. Hold øje med den side. Du kan få alt brugt til baby og alt i det hele taget

Hvis prisen er lidt for høj er det jo også muligt at byde lidt mindre. Det er der mange der går med til.

Anmeld

13. maj 2011

Madam Blå

Ellers er sådan noget som blå kors og andre genbrugsbutikker gode Især de store, som har mange møbler. Der kan man finde alt til ingen penge.

Ellers hold øje med guloggratis.dk og dba.dk, som de andre også har foreslået.

God jagt

Anmeld

13. maj 2011

modesty

Det aller billigste sted at finde ting, specielt tøj, er på loppemarkeder. Jeg ved ikke hvordan det er andre steder, men i Kbh kan man få rigtig fine ting nærmest smidt i nakken. Der er også tit andre ting som autostole, voksiposer, aktivitetstæpper o.s.v.

Anmeld

13. maj 2011

Lou87

Dba.dk - guloggratis.dk - trendsales.dk

Eller herinde på baby.dk Der er mange der forærer noget væk også.. Så blandt andet en der forærede tremmeseng væk i dag..
Så gå ind under køb og salg herinde og kig..
Og ellers opret en debat og skriv hvad du søger så kan i jo altid handle og prutte om prisen

Anmeld

13. maj 2011

Bshizzle

Gul & Gratis og Den blå avis.. er altid et kæmpe hit hvis man skal købe billigt..

Genbrugs-butikker.. hvis man søger tøj f.eks.

Ellers ved jeg at der er mange her inde som sælger ud, og til billige penge der er til at snakke om.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.